De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
We hebben de modem eigenlijk altijd zonder passwoord staan/ hoe zet ik alsnog een paswoord erop? hij is zeeeeer langzaam...
Ik heb nu zo.n traag internet dat je er haast niets mee kan , is wel goed geweest zodat ik vermoed dat er sprake is van een storing maar waarom dan niet vermeld bij storingen ?
hoe kom ik aan een andere tv ontvanger, mijn hdmi aansluiting is kapot
Hallo allemaal, Aangezien de meneer aan de telefoon mij niet kon helpen, de vraag hier maar stellen... Sinds kort trots eigenaar van een Nintendo Switch. Paar dagen geleden online pass aangeschaft en wat blijkt; foutcodes. Constant. Paniek! 20 euro voor niks uitgegeven? Ik heb geprobeerd de Nintendo help al te volgen, daar kwam ik ook niet uit. Tele2 zegt, wij hebben je switch niet geleverd dus kunnen wij je ook niet helpen (terwijl het probleem niet in de switch ligt, maar bij het internet... Fine) dus kom ik bij jullie uit. Help!!! Wat moet ik doen??? Trouwens: ik maak gebruik van een MediaAccess TG789bvn, wellicht nuttige informatie :) Hoor graag van jullie! Bram.
Gister terug gekomen van een week weg en nu doen sommige apps het niet op mijn android devices. Gek genoeg ben ik er net achter gekomen dat ik dit ongeveer een jaar geleden ook al had, precies dezelfde apps: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/sommige-android-apps-lijken-sinds-zaterdag-geen-internet-verbinding-meer-te-hebben-74856 Helaas kan ik mij niet meer herinneren wat de oplossing was, misschien was het wel gewoon wachten op updates… Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd, zowel modem als devices. Zie wel dat er afgelopen week onderhoud is geweest bij mij in de buurt, kan dit er mee te maken hebben? 21-01-2020 Eindhoven - Strijp Werkzaamheden voltooid 21-01-2020 Eindhoven - Stratum Werkzaamheden voltooid Iemand een idee? Alvast bedankt,
SPDIF AANSLUITING UIT GEBRUIKEN (OPTISCH))om via digitaal analoog converter naar bandrecorder optenemen.Het gaat om de decoder van tele2.Kan dat?
Hai. Sinds dinsdag mijn installatie pakket voor internet binnen. Aangesloten via type 2 aansluiting. Ik zou deze direct kunnen gebruiken. Helaas doet internet het niet. Alleen rood powerlampje en groen tv lampje knippert. Is mijn aansluiting al actief? Zo ja, wat kan er gedaan worden om mijn internet te laten werken? Gr, MB
Hallo, Volgens mij is de Tv ontvanger stuk. Beeld bleef flikkeren van blauw beeld naar 'Tele2 even wachten a.u.b.'. Nu gaat ie niet meer aan... Ik heb van alles geprobeerd. Stekker eruit en weer erin werkt ook niet. Er brandt helemaal geen lampje meer, ook geen rode stand-by lampje.. Groetjes..
Vraagje! Ik probeerde portforwarding via jullie handleiding. Toen ik inlogde op ons IP adres zag ik dat Internet_over_ADSL op ‘disconnected’ staat. Als ik deze probeer te connecten krijg ik de melding: “Connection could not be established. Concentrator not reachable.” Kunnen jullie mij helpen om dit opgelost te krijgen zodat ik postforwarding alsnog kan uitvoeren?
Hallo, Na het beëindigen van mijn Tele2 thuis abonnement heb ik een pakket ontvangen met een brief om alle apparaten retour te sturen. Dit netjes gedaan in de aangeleverde doos. Na vakantie weer een zelfde brief met doos in de brievenbus… Het pakket heb ik op 20-12-2019 opgestuurd via PostNL. Tot op heden nog steeds geen bevestiging van ontvangst. Pakket is 21-12-2019 om 14.08 afgeleverd…. Het bewijs van de verzending heb ik gelukkig nog niet weggegooid. Maar een beetje vreemd is het wel. Ook bellen met de klantenservice lukt niet ivm de drukte. Zou iemand hier naar kunnen kijken?
Ik gebruik een iPhone 6 met de Tele2 app uit de appstore maar mijn inloggegevens van Tele2 worden niet geaccepteerd. In Mijn Tele2 kan ik met dezelfde gegevens wel gewoon inloggen. Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad maar ik kom geen oplossing tegen. Kan iemand mij helpen misschien? mvg Peter
Internet viel ineens uit, rood adsl lampje. De chat is “te druk” dus er is geen medewerker die me kan helpen, telefonisch sta ik al 30 min in de wacht (op mijn eigen belkosten) en inloggen op Mijn Tele 2 doet het ook niet “Sorry er is iets fout gegaan”. En een privebericht sturen naar de moderator van het forum krijg ik ook geen antwoord op… Is er nog een andere mogelijkheid om hulp te krijgen of kan ik beter maar het abonnement meteen opzeggen?
Ik krijg telkens geen contact via telefoon of chat, dus dan probeer ik het maar zo. ik heb al een week dat mijn internet meerdere malen per uur weg valt (rood lampje adsl) en sinds gisteren doet hij het helemaal niet meer. Ik wil graag weten wanneer deze storing opgelost wordt. Liefst zo snel mogelijk. Of anders wil ik weten wanneer Tele2 weer bereikbaar is via de telefoon of chat. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk een grote storing is en dat jullie het daarom te druk hebben, maar ik betaal wel gewoon voor internet dus dan moet het het gewoon doen ook. Los aub deze storing op!
Beste, Wij zijn een Spaans bedrijf en verzenden informatie naar Nederlandse klanten. Sinds vorige week ervaren wij problemen met het sturen naar servers: hetnet.nl en kpnmail.nl De bounce melding in de logs is: Remote Server returned '550 5.0.0 Mail rejected. Met vriendelijke groet,
Vandaag extreem dat er geen internet en telefonie is. Modern vliegt voordurend op rood lampje. Geen WiFi signaal. Tot 9 keer toe vliegt die wel uit. Kabels nagekeken correct... Staat op n juiste plek en de stroom eraf gehaald voor modum reset. Volgens de stappen allemaal gedaan. Men wordt er gek van. Zo erg nog nooit meegemaakt. Dit is niet meer leuk.
Direct na het aanzetten van de tv krijg ik de melding ‘er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens.’ Stekkers eruit en weer erin heeft geen effect. De afgelopen tijd is er vrijwel geen tv gekeken en heb ik een nieuw internet modem ontvangen. Kan het hiermee te maken hebben?
Hallo twee vraagjes, Wat is de juiste url voor in te loggen op mijn router? Het was iets met http://192……. (http://192.168.1.1 werkt namelijk niet) Vraag twee: Ik ga op 16 Maart verhuizen naar een adres in de plaats Echt. Wanneer moet ik dit adres doorgegeven aan Tele2. (Moet ik hiervoorbellen of gaat dit ook via dit forum? Hartelijk dank voor een en ander. M.v.G. Marc Heijthuijsen
Bepaalde zenders haperen, zoals Spike en andere zenders op televisie. Is dat bekend?
Vandaag werd ik onaangenaam verrast met een Tele2 “inflatiecorrectie”, hoe komt men er op? Het stuitendste vind ik echter dat men hier meent te moeten afronden. Wettelijk mag er alleen worden afgerond bij contante betalingen en dat vind ik al meer dan absurd. Bij pinbetalingen mag het bijvoorbeeld niet. Waarom moet het dan bij een online betaling? En, baseert men zich volgend jaar dan weer op het nu afgeronde bedrag? Mijn maandelijkse energievoorschot bij Powerpeers is €41,16 en daar is helemaal niets mis mee. Waarom dan dit afronden door Tele2?
Ik heb sinds begin december geen wifi gehad...3 monteurs geweest..lijkt nu sinds eergister te zijn opgelost...waar dien ik vergoeding in??heb overal bewijs van
Het lukt mij sinds twee weken niet meer in te loggen op mijn Zonnet webmail account (webbrowser). Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.” later lukt ook niet. Hoe kan ik weer inloggen ?
Ondanks dat mijn verwachtingen er zijn dat ik op Internet verbinding op alle 4 Ethernet-ports heb, is dit niet het geval. Wat kan ik doen om deze vervelende situatie te verhelpen? Bij voorbaat dank!
Allen, sinds een paar maanden overgestapt van KPN naar Tele2 Light. Werkt helemaal prima ( we zijn sowieso lichte gebruikers) maar….. mijn TG789bvn modem heeft problemen met m’n Chromecast en mn Brother WiFi printer. beetje zoals hier https://forum.tele2.nl/randapparatuur-193/chromecast-werkt-niet-tenzij-ik-de-modem-reset-69506 en hier https://forum.tele2.nl/randapparatuur-193/chromecast-werkt-niet-meer-na-nieuw-modem-61653 modem resetten helpt typisch een dag voor de problematiek. Daarna weer zelfde liedje. deReset-oplossingen zijn sowieso een tijdelijke houtje-touwtje oplossing voor een structureel modem probleem. Heb dit ook nog nooit gehad met vorige modems van KPN: het lijkt echt aan de TG789bvnte liggen. zou toch graag m’n printer en chromecast kunnen gebruiken thuis: had ik dit geweten, had ik toch wel even nagedacht over een overstap.… heeft iemand nog tips? Of is de enige oplossing een ander model modem? ik hoor graag van jullie!
iedere keer als we tv kijken begint hij te haperen en dan valt hij stil ik heb al van alles geprobeerd . wat kan ik hier aan doen?
Mijn inloggen bij Zonnet lukt niet, omdat ze vermelden dat er te vaak verkeerd ingelogd is, en dat ik het op een later tijdstip opnieuw kan proberen. Maar ook op een later tijdstip lukt dit niet. Ik heb absoluut niet verkeerd ingelogd, ik heb dit account ruim 20 jaar, dus ik vermoed dat er derden bezig zijn. Een ander wachtwoord aanvragen heeft dan geen zin, bovendien heb je daarvoor je mail nodig. Kortom, wie weet hoe ik weer ik maibij mijnl kan komen? Bij voorbaat dank voor het meedenken. Vr.gr. Monique
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.