beantwoord

internet storing

  • 27 december 2019
  • 3 reacties
  • 200 x bekeken

Ik krijg telkens geen contact via telefoon of chat, dus dan probeer ik het maar zo.

ik heb al een week dat mijn internet meerdere malen per uur weg valt (rood lampje adsl) en sinds gisteren doet hij het helemaal niet meer. Ik wil graag weten wanneer deze storing opgelost wordt. Liefst zo snel mogelijk. Of anders wil ik weten wanneer Tele2 weer bereikbaar is via de telefoon of chat. Ik begrijp dat dit waarschijnlijk een grote storing is en dat jullie het daarom te druk hebben, maar ik betaal wel gewoon voor internet dus dan moet het het gewoon doen ook.
Los aub deze storing op!

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 27 december 2019, 11:09

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en er is geconstateerd dat op de apparatuur waarop jij bent aangesloten in de centrale er een probleem is. Onze netwerkspecialisten zijn hard bezig om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het snel is opgelost. 

 

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Goedemorgen,

Welkom op het forum. Wat balen dat je internet nu helemaal is weg gevallen. Ik wil heel graag kijken wat ik voor je kan doen. Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en er is geconstateerd dat op de apparatuur waarop jij bent aangesloten in de centrale er een probleem is. Onze netwerkspecialisten zijn hard bezig om de oorzaak te achterhalen en te verhelpen. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het snel is opgelost. 

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +1

Wegens inactiviteit gesloten.