beantwoord

Tv Ontvanger Kapot

  • 21 January 2020
  • 6 reacties
  • 751 x bekeken

Hallo,

Volgens mij is de Tv ontvanger stuk. Beeld bleef flikkeren van blauw beeld naar 'Tele2 even wachten a.u.b.'. Nu gaat ie niet meer aan... Ik heb van alles geprobeerd. Stekker eruit en weer erin werkt ook niet. Er brandt helemaal geen lampje meer, ook geen rode stand-by lampje.. 

Groetjes..

icon

Beste antwoord door Bhagwanie 22 January 2020, 12:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hallo,

 

Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed. Als er helemaal geen lampjes branden dan is meestal de decoder defect. De kabels zitten er verder wel allemaal goed in? Heb je de decoder met een kabel verbonden aan het modem of maak je gebruik van een verbindingsset? 

 

Groeten Anton

Hallo,

 

Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed. Als er helemaal geen lampjes branden dan is meestal de decoder defect. De kabels zitten er verder wel allemaal goed in? Heb je de decoder met een kabel verbonden aan het modem of maak je gebruik van een verbindingsset? 

 

Groeten Anton

De decoder is met een kabel verbonden aan het modem.

Reputatie 3
Badge +5

Prima. Dan pak ik even de gegevens erbij.

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat de decoder wel een verbinding maakt met je modem. Heb je ook al eens zowel het modem als de decoder gereset? Wat komt er dan in beeld te staan? 

 

Groeten Anton

Bedankt voor de gegevens. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat de decoder wel een verbinding maakt met je modem. Heb je ook al eens zowel het modem als de decoder gereset? Wat komt er dan in beeld te staan? 

 

Groeten Anton

Heel apart, maar de decoder is zomaar aan gegaan en er is ook weer beeld.. heel vreemd, maar het probleem lijkt opgelost te zijn... ik wil jou ieder geval bedanken voor alle moeite! 

 

Groeten!

Reputatie 3
Badge +5

Dat is goed om te horen. Ik laat het topic in ieder geval nog even open staan voor het geval dat de storing toch weer terug komt.

 

Groeten Anton