Skip to main content
Antwoord

inloggen zonnet webmail: te veel mislukte inlogpogingen

  • January 10, 2020
  • 7 reacties
  • 1042 x bekeken

  • Aan het warmlopen

Het lukt mij sinds twee  weken niet meer in te loggen op mijn Zonnet webmail account (webbrowser).

Ik krijg de melding “te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nog eens.”

later lukt ook niet.

Hoe kan ik weer inloggen ?

Beste antwoord door Jasper van Tele2

Ik heb de gegevens ontvangen en het bleek dat er inderdaad een blokkade op het mailadres stond. Na het wijzigen van het wachtwoord kon ik het mailadres deblokkeren en @sek geeft aan weer in te kunnen loggen.

 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Kan je nog wel inloggen op de 'mijn Tele2’ pagina van het mailadres? Deze is automatisch aangemaakt en zou je daarom willen verzoeken daar in te loggen. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • January 14, 2020

Beste Jasper,

Dank voor je reactie.

ja, ik kan inloggen op “mijn tele2” (da’s nieuw voor mij).

Wat is nu de volgende zet ? Wachtwoord aanpassen ?

mvgr


Dat zou je kunnen proberen. Werkt het niet kan ik kijken of er ergens een blokkade is. 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • January 15, 2020

Dat zou je kunnen proberen. Werkt het niet kan ik kijken of er ergens een blokkade is. 

Wederom dank.

ik heb mijn password aangepast en krijg nog steeds dezelfde melding.


Zou je dan het volgende kunnen sturen in een privébericht om welk mailadres het gaat? Ik kan dan zien welke gegevens ik nodig heb

 

Hier stuur je een privébericht naar Jasper


Ik heb de gegevens ontvangen en het bleek dat er inderdaad een blokkade op het mailadres stond. Na het wijzigen van het wachtwoord kon ik het mailadres deblokkeren en @sek geeft aan weer in te kunnen loggen.

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • January 15, 2020

Mijn hartelijke dank voor de hulp!