Internet viel ineens uit, rood adsl lampje. De chat is “te druk” dus er is geen medewerker die me kan helpen, telefonisch sta ik al 30 min in de wacht (op mijn eigen belkosten) en inloggen op Mijn Tele 2 doet het ook niet “Sorry er is iets fout gegaan”. En een privebericht sturen naar de moderator van het forum krijg ik ook geen antwoord op… Is er nog een andere mogelijkheid om hulp te krijgen of kan ik beter maar het abonnement meteen opzeggen?
Moderatoren reageren niet op ongevraagde privéberichten. Toch maar even wachten op de telefonische klantenservice.
Het was niet ongevraagd, bij dat topic zei de moderator in kwestie: mocht je problemen hebben, stuur mij dan een privebericht met de volgende gegevens...
Welk topic was dat, niet een van jou?
Het was niet ongevraagd, bij dat topic zei de moderator in kwestie: mocht je problemen hebben, stuur mij dan een privebericht met de volgende gegevens...
Dat was niet in een topic van jou, maar gericht aan iemand anders. Gelukkig heb je nu wel zelf een topic. Ik kijk je verbinding vanuit hier wel voor je na of heb je al een andere medewerker gesproken?
Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Volledige naam
- Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.
Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Wegens inactiviteit gesloten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.