Internet viel ineens uit, rood adsl lampje. De chat is “te druk” dus er is geen medewerker die me kan helpen, telefonisch sta ik al 30 min in de wacht (op mijn eigen belkosten) en inloggen op Mijn Tele 2 doet het ook niet “Sorry er is iets fout gegaan”. En een privebericht sturen naar de moderator van het forum krijg ik ook geen antwoord op… Is er nog een andere mogelijkheid om hulp te krijgen of kan ik beter maar het abonnement meteen opzeggen?
beantwoord
Internet doet het niet, inloggen tele2 werkt niet en al 30 min in de wacht
Beste antwoord door Anton van Tele2
Anoniem94 schreef:
Het was niet ongevraagd, bij dat topic zei de moderator in kwestie: mocht je problemen hebben, stuur mij dan een privebericht met de volgende gegevens...
Dat was niet in een topic van jou, maar gericht aan iemand anders. Gelukkig heb je nu wel zelf een topic. Ik kijk je verbinding vanuit hier wel voor je na of heb je al een andere medewerker gesproken?
Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Volledige naam
- Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.
Ik hoor het graag.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.