Skip to main content
beantwoord

Internet doet het niet, inloggen tele2 werkt niet en al 30 min in de wacht

  • 27 december 2019
  • 5 reacties
  • 182 x bekeken

Internet viel ineens uit, rood adsl lampje. De chat is “te druk” dus er is geen medewerker die me kan helpen, telefonisch sta ik al 30 min in de wacht (op mijn eigen belkosten) en inloggen op Mijn Tele 2 doet het ook niet “Sorry er is iets fout gegaan”. En een privebericht sturen naar de moderator van het forum krijg ik ook geen antwoord op… Is er nog een andere mogelijkheid om hulp te krijgen of kan ik beter maar het abonnement meteen opzeggen?

Beste antwoord door Anton van Tele2

 

Anoniem94 schreef:

Het was niet ongevraagd, bij dat topic zei de moderator in kwestie: mocht je problemen hebben, stuur mij dan een privebericht met de volgende gegevens...

 

Dat was niet in een topic van jou, maar gericht aan iemand anders. Gelukkig heb je nu wel zelf een topic. Ik kijk je verbinding vanuit hier wel voor je na of heb je al een andere medewerker gesproken? 

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 27 december 2019

Moderatoren reageren niet op ongevraagde privéberichten. Toch maar even  wachten op de telefonische klantenservice.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 27 december 2019

Het was niet ongevraagd, bij dat topic zei de moderator in kwestie: mocht je problemen hebben, stuur mij dan een privebericht met de volgende gegevens...


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 27 december 2019

Welk topic was dat, niet een van jou?


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2019

 

Anoniem94 schreef:

Het was niet ongevraagd, bij dat topic zei de moderator in kwestie: mocht je problemen hebben, stuur mij dan een privebericht met de volgende gegevens...

 

Dat was niet in een topic van jou, maar gericht aan iemand anders. Gelukkig heb je nu wel zelf een topic. Ik kijk je verbinding vanuit hier wel voor je na of heb je al een andere medewerker gesproken? 

 

Kun je mij een privébericht sturen met daarin de volgende gegevens:

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Wegens inactiviteit gesloten.