De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Sinds 18 december is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Vanaf dat moment valt mijn internetverbinding herhaaldelijk uit en dan voornamelijk 's avonds laat. De DNS server is onjuist of bestaat niet. Als ik mijn modem dan reset of de kabel er uit haal dan heb ik weer internet, maar dat valt dan na een poosje weer uit. Alle lampjes op het modem branden gewoon groen. Mijn pc (Windows 10) is bekabeld met het modem verbonden. Mijn factuur zou in twee delen zijn opgebouwd, een deel van mijn oude abonnement en een deel nieuw. Dit is niet het geval, ik betaal nog gewoon het bedrag van mijn oude abonnement. Tevens kan ik niet meer inloggen op Mijn Tele2, ik krijg de melding: Oeps, er is iets misgegaan. Er gaat volgens mij inderdaad iets mis, maar wat? Graag een oplossing!
Hoi, Ik heb 25 november mijn modem retour gestuurd,maar kreeg mail dat jullie die niet ontvangen hebben. vlgs. postnl is deze wel door jullie ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen en contact formulier ingevuld, maar jullie zijn erg traag met antwoorden en klantenservice werkt geloof ik niemand,want ik krijg nooit iemand aan de lijn hoe lang ik ook wacht…….. ik probeer het nu dus maar zo, want ik heb geen zin om 99,00 voor niks te betalen. Renske
Na het inschakelen van onze tv verschijnt de opstart procedure van onze Tele2 decoder in beeld. Nadat deze geheel is doorlopen herhaalt het proces zich. Dit gebeurt meerdere malen achter elkaar. In sommige gevallen komt er zelfs geen eind aan en blijft dit proces zich herhalen. Weet iemand hoe ik de decoder kan herstellen of zit ik aan een nieuwe
Na reset gaan alle lampjes branden en doet die niks meer .Stroom eraf modem gereset niks helpt. De ene keer brand er na reset alleen een blauw lampje de andere keer weer allemaal. De laatste weken startte de ontvanger al regelmatig uit zichzelf opnieuw op. Hij geeft om de tijd een kraakgeluidje en piept dan ook heel zacht. Heb al eerder een nieuwe voeding geplaatst die ik bij installatie al extra van de Tele2 monteur had gekregen. Ben er helemaal klaar mee. Hoe lossen we dit snel op?
is meer dan twee weken voor een verhuizing bij tele2 normaal?
Ik heb een niet meer gebruikt Zonnet e-mailadres en account. Graag zou ik deze opheffen en verwijderen, mede om mogelijk privacy risico's. Hoe moet ik dit aanpakken?
Sinds gisteren heb ik geen beeld. Ik heb de ontvanger gereset, het modem, maar zonder resultaat. mijn televisie blijft nu hangen op: interactieve televisie bezig met opstarten wat kan ik nog doen?
Hoi, Mijn internet is momenteel nogal traag, het heeft zo zijn momenten zal ik maar zeggen maar. Op mijn adres blijkt het ook vrij lastig te zijn de beloofde snelheid te halen. ik had hier met mijn vorige provider ook last van. Toch vind ik: DL 2.5mbs / 30 mbps & UL 5.25 mpbs/30 mbps wel heel erg laag. en op mijn adres is het maximaal haalbare al maar een magere 30 mbps. Is hier nou echt niets aan te doen? Nu weet ik dat er wetten zijn over de beloofde snelheden, en het is ook niet altijd zo laag. Maar er zijn zekere ‘dips’ in het netwerk hier, en die komen naar mijn mening iets te vaak voor. Mvg, Theums
Hoi, mijn services zijn geactiveerd en heb het installatie pakket ontvangen. Ik weet alleen niet hoe dit is aan te sluiten. De vorige bewoner deed dit via kabel en dit ging allemaal prima. Ik heb de grond kabel gevonden. Deze komt voor aan het huis naar binnen, vervolgens is deze kabel gestript en een van de kabels via een kroonsteen aangesloten. Aan de andere kant van de muur komen dan twee kabels uit, volgens mij gaat het om de kabel die op de varkenssnuit is aangesloten. Zie foto's, iemand tips?? Oude kabel aansluiting, werkt niet met tele2 2e foto waar de grondkabel door de grond komt 3e foto varkenssnuit
Als ik naar klanten van jullie mail krijg ik deze foutmelding: @tele2.nl>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.99] said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. (in reply to RCPT TO command) Het moet niet moeilijk zijn om er voor te zorgen om te regelen dat ik weer kan mailen met jullie klanten. Heb hier over gebeld en al een bericht op dit forum achter gelaten. Misschien kan er iets meer spoed op gezet te worden!!
Regelmatig, als ik m'n ouders bezoek, wil ik bijv casten of draadloos internetten wat niet wil. Ligt het draadloos netwerk er weer uit. Ook kan ik middels mijn eigen laptop de dan de voor mij bekende SSID name niet zien/vinden. Wat te doen: inloggen op de router 192.168.1.1. en 5GHz aanzetten en opslaan. Werkt daarna prima. Hij is weer zichtbaar. Paar dagen later ligt hij er weer uit. Hij lijkt de instellingen van de WLAN dus niet op te slaan…………….. Remedie: router vervangen ? of zijn er nog andere optie's ?
Ik heb mijn PS4 verbonden met een UTP kabel via een powerline adapter. Dus een adapter in de woonkamer verbonden met de modem en de andere adapter in mijn kamer die in verbinding staat met de PS4. Ik krijg echter de laatste dagen alleen maar de melding Lan kabel niet aangesloten terwijl die dat wel is. De PS4 verliest dan ook 1 seconde de verbinding en verbind dan weer opnieuw. Bij een ander apparaat wat ook zo verbonden is heb ik dit probleem niet. Ik kan niet bedenken wat het probleem is. Ik heb de UTP kabel in een andere poort op de adapter geprobeerd maar dit heeft niks opgeleverd. Wat zou kunnen is dat de UTP kabel in de woonkamer die uit de adapter naar de modem gaat niet goed meer is? De adapters zijn trouwens van Tele2.
Beste tele2 en community, Kunnen jullie mij uitleggen hoe het komt dat in de avonduren (na 18/19 uur) de download snelheid zeer traag is ( max 5mb/s)? Ik heb een lan verbinding op mijn ps4. Dit is heel vervelend omdat er vaak updates zijn van games die gedownload moeten worden en dat duurt de hele avond waardoor ik niet kan gamen. Ik heb 50mb snelheid overdag. Groet, Michael
Niet alle mail komt binnen, de afzender krijgt de volgende foutmelding: Original-Recipient: rfc822;……...@zonnet.nl Action: failed Status: 5.0.0 Remote-MTA: dns; mx10.se.isp-net.nl Diagnostic-Code: smtp; 550 Sorry, we do not accept connections from you
Hallo, ik probeer sinds gisteren in te loggen op de webmail van zonnet. Dit lukt echter niet. Ik kom in het nieuwe scherm van tele 2, waarop ik te lezen krijg inloggen mislukt. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
De afstandsbediening van de Tele2 decoder (Amino) zorgt voor ongewenst gedrag op mijn audio apparatuur. De audio apparatuur reageert met vreemde acties op elke knop van de Amino afstandsbediening die ik gebruik. De Amino en audio kunnen niet bij elkaar in de buurt staan, maar heb geen andere mogelijkheid. De versterker is een Peachtree iDecco. Wat zijn de mogelijkheden om dit conflict op te lossen zonder afplakken van de infrarood sensor?
Ik heb de volgende webserver draaien: http://77.166.57.113/ Webpagina wanneer wel bereikbaar via andere verbindingen.De webserver draait op een KPN verbinding. Ik kan deze pagina bereiken vanaf een andere KPN, Xs4all, Telfort, Ziggo en Vodafone (mobiel) en T-mobile (mobiel). Ik gebruik Chrome als browser. Wanneer ik via bij mijn Tele2-verbindingen naar de webserver ga, krijg ik na ongeveer 20 seconde de melding: Deze site is niet bereikbaarHet duurt te lang voordat 77.166.57.113 reageert Verder is het IP-adres ook niet te pingen vanaf deze Tele2-verbindigen. Vanaf de providers wel. Vanuit de KPN verbinding van de webserver, kan ik wel de Tele2-verbindingen pingen?!?!? Weet iemand misschien, waardoor ik mijn webserver op KPN niet via mijn Tele2-verbindingen kan bereiken? Graag zou aan mede Tele2-gebruikers willen vragen of zij de betreffende IP-adres wel kunnen pingen of benaderen. Laat dan even weten of de pagina bereikbaar is. Alvast bedankt.
zonnet webmail adres, kan niet inloggen geeft aan teveel inlog pogingen. heb wachtwoord getracht te veranderen maar zelfs supersterke wachtwoorden worden niet geaccepteerd, via postvak in komt soms wel mail maar ik hoor regelmatig dat de zender melding krijgt mail niet bezorgd kan worden omdat het postvak wss vol is. mijn postvak is zo goed als leeg zowel online als offline. het postvak vol speelt ongeveer 2 jaar en niet online inloggen nu 3 maand
Hallo iedereen Ik heb geen internet en de lampjes Op de modem gaan niet aan. Resseten werkt ook niet
Kan niet inloggen bij de Zonnet webmail. De inlogpagina verschijnt niet.
kan iemand mij vertellen hoe je een verhuizing regelt bij tele2,of welke afdeling je moet hebben,want mijn vriendin wacht nu al meer dan 2 weken op de aansluiting voor tv en internet op het nieuwe adres,2019/2020,en 2 weken zonder internet!!!! bellen en mailen helpt niet.
Sinds gisteren doet de televisie het niet. Nederland 1, 2 en 3 wel, maar bij alle andere zenders heb ik zwart beeld en af en toe wat haperend geluid. Internet doet het echter wel gewoon. Heb het stroom er al af gehad en de modem en tv-ontvanger gereset, maar zonder resultaat.
Alvast de Beste voor 2020 De reden van afzien TV pakket is: (onder voorbehoud: Verplicht doorgifte ‘publieke ~nl~ zenders’) Ik wil zelf de ‘overige’ zenders in pakket kunnen samenstellen, aangezien dit ook niet kan., zie ik daar definitief vanaf, en ben zelfs IN overweging om als ‘trouwe’ abonnee te bedanken en te vertrekken naar de concurrent…!! >Dag Zonnet, Versatel en Tele2<
Hi, Excuses, te lang niet gereageerd op dit topic, waardoor het gesloten is. Mijn probleem is alleen nog niet opgelost, dus ik hoop dat jullie toch nog mee willen kijken: https://forum.tele2.nl/tv-187/geen-tv-wel-internet-sinds-nieuw-modem-78563#post477284 -- Hieronder de originele post. Medewerker Anton vroeg me daar de tv direct aan te sluiten op het modem. Mijn reactie alvast: de de tv doet het dan wel. Dat verbaast me, omdat de verbindingsset eerst wel succesvol het tv-signaal doorgaf vanaf het vorige modem en omdat de verbindingsset wel gewoon internet-signaal doorgeeft als ik er er een computer mee verbindt. Jullie een idee? Originele post: Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een nieuw modem van Tele2 ontvangen (type ZTE ZXHN H369a) en sindsdien ontvangt mijn tv geen signaal meer (melding “geen verbinding, controleer of modem goed is aangesloten”). Tv is dus wel goed aangesloten via HDMI. Internet doet het wel nog steeds via wifi en kabel. Setup is exact hetzelfde als
Weet iemand hoe jee een ipadres blokeert , ik heb mensen die op mijn server spelen en die komen steeds met andere account terug als ik ze ban dus hoe KAn ik een ip aders blokeren!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.