Na het inschakelen van onze tv verschijnt de opstart procedure van onze Tele2 decoder in beeld. Nadat deze geheel is doorlopen herhaalt het proces zich. Dit gebeurt meerdere malen achter elkaar. In sommige gevallen komt er zelfs geen eind aan en blijft dit proces zich herhalen.
Weet iemand hoe ik de decoder kan herstellen of zit ik aan een nieuwe
Ja, meerdere keren geprobeerd zonder resultaat helaas
Hé J.luttikholt,
Goed dat je het e.e.a. al geprobeerd hebt om de storing op te lossen, helaas heeft het niet gewerkt. Ik wil daarom samen met je kijken hoe we het gaan oplossen. Kun je mij ten eerste vertellen van merk de voeding van de decoder is? Dit staat aan de binnenkant van de stekker of op het voedingsblok. Heb je de decoder en het modem met alleen een kabel verbonden of zit er ook iets tussen zoals bijvoorbeeld een router of verbindingsset?
Je mag mij ook meteen een privébericht sturen met je gegevens zodat ik je daarna direct verder kan helpen, zet hierin het volgende:
- Naam - Adres - Postcode + Woonplaats - Klantnummer - Geboortedatum - Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Ik heb je privébericht ontvangen J.luttikholt,.
Kun je mij ten eerste vertellen van merk de voeding van de decoder is? Dit staat aan de binnenkant van de stekker of op het voedingsblok. Heb je de decoder en het modem met alleen een kabel verbonden of zit er ook iets tussen zoals bijvoorbeeld een router of verbindingsset?
Zou je mij nog van een antwoord kunnen voorzien op bovenstaande?
Alles is rechtstreeks met elkaar verbonden
Zou het kunnen dat de voedingskabel kapot is? Vanavond deed de tv het en toen ik naar het merk keek viel de verbinding weer weg.
Het kan goed zijn dat het daaraan ligt. Om dit op te lossen wil ik je een monteur aanbieden die het voor je gaat nakijken en de apparaat en/of bekabeling kan vervangen waar nodig. Ik kan een monteur inplannen op werkdagen tussen 08:00 en 13:00 of tussen 12:00 en 18:00 morgen en vrijdag is nog plek.
Ik hoor graag wanneer de monteur mag langskomen.
Is het probleem opgelost nu de monteur geweest is J.luttikholt?
Ik begrijp uit je privébericht dat het opgelost is J.luttikholt, dat is goed nieuws!
Ik zal het topic nog even open laten voor het geval je nog verder vragen hebt, als ik geen reacties meer krijg zal ik het topic op een gegeven moment sluiten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.