beantwoord

Opheffen Zonnet e-mail en account?

  • 7 January 2020
  • 4 reacties
  • 341 x bekeken

Ik heb een niet meer gebruikt Zonnet e-mailadres en account. Graag zou ik deze opheffen en verwijderen, mede om mogelijk privacy risico's. Hoe moet ik dit aanpakken?

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 7 January 2020, 12:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5

Hé Nootdorp,

Daar kan ik je wel bij helpen, ik heb hiervoor een privébericht van je nodig met je gegevens om dit in orde te maken. Daarin moet het volgende staan:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Te verwijderen e-mail adres

Mocht je een eventuele doorstuur e-mail adres hebben ingesteld zal deze ook verwijderd worden.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url]. 

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Ga ik doen. Privebericht is onderweg naar je.

Even een update: Kevin heeft ervoor gezorgd dat het doorstuuradres verwijderd is en als alles goed gaat dan wordt het Zonnet account en e-mailadres over circa 2 weken definitief buiten gebruik gesteld.

Reputatie 5

Even een update: Kevin heeft ervoor gezorgd dat het doorstuuradres verwijderd is en als alles goed gaat dan wordt het Zonnet account en e-mailadres over circa 2 weken definitief buiten gebruik gesteld.


Klopt helemaal :)

Ik zal het topic nog even op laten staan voor het geval je nog vragen hebt