Sinds gisteren heb ik geen beeld. Ik heb de ontvanger gereset, het modem, maar zonder resultaat.
mijn televisie blijft nu hangen op: interactieve televisie bezig met opstarten
wat kan ik nog doen?
Sinds gisteren heb ik geen beeld. Ik heb de ontvanger gereset, het modem, maar zonder resultaat.
mijn televisie blijft nu hangen op: interactieve televisie bezig met opstarten
wat kan ik nog doen?
Hé daandeen,
Lastig dat je geen TV meer kan kijken. Mocht het nog niet opgelost zijn wil ik je alvast een aantal vragen stellen:
- Kun je wel internetten en/of telefoneren?
- Maak je gebruik van een verbindingsset/homeplugs? Dit hoeft niet perse van Tele2 te zijn. Zo ja test dan even met een internet kabel rechtstreeks zonder de verbindingsset.
- Van welk merk is de stroomadapter van de decoder? Dit kun je vinden op een sticker van het voedingsblok of op de stekker in het stopcontact.
Je mag mij daarnaast alvast even een privébericht sturen zodat ik het e.e.a. voor je kan nakijken, zet hierin je:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Je hebt nog geen privébericht gestuurd, mag ik hieruit aannemen dat het probleem opgelost is?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.