beantwoord

ik ontvang geen televisie

  • 31 december 2019
  • 2 reacties
  • 129 x bekeken

Sinds gisteren heb ik geen beeld. Ik heb de ontvanger gereset, het modem, maar zonder resultaat. 
mijn televisie blijft nu hangen op: interactieve televisie bezig met opstarten

 

wat kan ik nog doen?

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 2 januari 2020, 15:07

Hé daandeen,

Lastig dat je geen TV meer kan kijken. Mocht het nog niet opgelost zijn wil ik je alvast een aantal vragen stellen:

- Kun je wel internetten en/of telefoneren?
- Maak je gebruik van een verbindingsset/homeplugs? Dit hoeft niet perse van Tele2 te zijn. Zo ja test dan even met een internet kabel rechtstreeks zonder de verbindingsset.
- Van welk merk is de stroomadapter van de decoder? Dit kun je vinden op een sticker van het voedingsblok of op de stekker in het stopcontact.


Je mag mij daarnaast alvast even een privébericht sturen zodat ik het e.e.a. voor je kan nakijken, zet hierin je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé daandeen,

Lastig dat je geen TV meer kan kijken. Mocht het nog niet opgelost zijn wil ik je alvast een aantal vragen stellen:

- Kun je wel internetten en/of telefoneren?
- Maak je gebruik van een verbindingsset/homeplugs? Dit hoeft niet perse van Tele2 te zijn. Zo ja test dan even met een internet kabel rechtstreeks zonder de verbindingsset.
- Van welk merk is de stroomadapter van de decoder? Dit kun je vinden op een sticker van het voedingsblok of op de stekker in het stopcontact.


Je mag mij daarnaast alvast even een privébericht sturen zodat ik het e.e.a. voor je kan nakijken, zet hierin je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Je hebt nog geen privébericht gestuurd, mag ik hieruit aannemen dat het probleem opgelost is?