Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hoi sinds gisteren hebben we geen beeld. op de TV-ontvanger blijven alle lichtjes branden. alle kabels zitten goed, en ik heb de stroom er al een aantal keer af gehad. graag je advies!
I ordered the internet should be up and running a few days ago. I still have no connection. the hotline cannot be reached, the message is displayed Connection could not be established: Concentrator not reachable Your DSL connection is down. Verify that your MediaAccess Gateway is correctly connected to your phone line. If the problem persists, check your documentation
Min tv decoder werkt niet: alle lampjes blijven branden ook naar meerdere malen resetten (stekker aan en uit doen). Deze decoder heb ik al vanaf juli 2008 (net zolang als mijn internet router) Is de apparatuur niet aan vervanging toe. Heb getracht telefonisch TELE2 te bereiken, echter wachttijd is momenteel extreem lang Ter info: klantnummer 2043201
Mijn tele2 tv is ge-update vorige week door een medewerker van tele2 nu heb ik geen internet meer op mijn smart tv. Heb een aansluiting van pc naar tv met een kabel + VGA-HDMI converter. Nu wordt er gevraagd om een wachtwoord. Maar ik weet niet welk wachtwoord ik moet gebruiken, van modem of ????? NB: het was goed totdat de update was gedaan. Help aub ?
sinds vandaag kan ik mijn modem aansluiten alleen het werkt niet. het enige lampje wat in het begin oranje brand en daarna rood knippert is het aan en uit knopje. ik heb het modem aangesloten via de telefoonstekker. heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Ik wil graag mijn huidige vast internet upgraden kan dat ? Ik heb altijd lage internet snelheid daardoor wil ik hem wijzigen.
Goedenmiddag tele2, Alle lampjes branden van mijn decoder, meerdere dingen geprobeerd. Zoals modem gereset. Stroom van decoder gehaald voor 1 minuut. Wil graag tv kijken. Kan ik de kabel van de voeding vervangen? Of is ds deocder (met hardescrijf) overleden. Hoor graag van jullie. Met vriendelijke gr Marc Speijer
Hi, Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een nieuw modem van Tele2 ontvangen (type ZTE ZXHN H369a) en sindsdien ontvangt mijn tv geen signaal meer (melding “geen verbinding, controleer of modem goed is aangesloten”). Tv is dus wel goed aangesloten via HDMI. Internet doet het wel nog steeds via wifi en kabel. Setup is exact hetzelfde als met het vorige modem: Modem ontvangt internet via dsl kabel Uit het modem gaat via de ethernetpoort een ronde utp kabel naar een verbindingsset (DVS 650) Bij de ethernetpoort achterop het modem knippert een groen lampje én een oranje lampje In een andere kamer loopt een ronde UTP kabel uit eenzelfde verbindingsset (DVS 650) naar de decoder/tv-ontvanger (Amino A150) Op beide verbindingssets branden drie witte lichten (heb ze opnieuw aan elkaar gekoppeld na de eerste foutmelding) Als ik dezelfde UTP-kabel uit de decoder/tv-ontvanger haal en in een lapt
Ik heb al een paar dagen geen mogelijkheid tot mailen. Zo gauw als ik Windows live Mail aanklik, geeft ie een foutmelding dat hij geen verbinding heeft/kan maken. Wel heb ik gewoon internet, dus die verbinding werkt wel Ben echt een leek, dus heb geen idee wat te doen. Iemand enig idee wat ik kan proberen?
Hallo, Ik heb al verschillende malen geprobeerd om in te loggen en ook al een keer weken geleden. Ik kan maar niet inloggen met mijn gebruikers naam en met het nieuwe wachtwoord wat ik zojuist heb ontvangen. Graag hulp, ik word er wanhopig van. Hartelijk dank. Mvg.
Hallo ik heb echt supper traag wifi in huis Download MBPS is 10 en soms lager upload MBPS is altijd onder de 1 nooit hoger ik heb hier vaker last van. Iemand die me kan helpen?
bellen naar tele2, tig tijd in de wacht en dan is iedereen niet meer bereikbaar Geen internet en geen televisie
sinds 1 ste Kerstdag zonder TV. TV in slaapkamer werkt wel. Vanochtend TELE2 Klantenservice gebeld. nu is het 17.00 uur heb totaal ruim 4 uur aan de tefeloon gezeten, nog geen klanten service en TV Ben boos, heel BOOS
Sinds ongeveer een week herstart onze modem meerdere keren per dag. Ik heb de stekker er al meerdere keren uitgehaald om te resetten. De stekker uit de stekkerdoos gehaald en rechtstreeks in het stopcontact gedaan. We hebben al een paar jaar dat de modem af en toe uitvalt. We worden er een beetje moe van, en hopen dat er een oplossing voor is. Groet, Lonneke
Ik kan niet tv kijken en opnemen tegelijk ik krijg de melding conflict . Wie kan mij helpen mvg
Ik heb sinds enkele dagen een nieuw modem (ZTE) dit naar aanleiding van de modem swap.’Nu valt mijn internet meerdere malen per dag uit. Lampje internet wordt rood en een paar minuten later weer groen. Ik gebruik gewoon de meegeleverde kabels en er zit geen andere router tussen. Als ik het oude modem terug zet (technicolor) is het probleem opgelost, geen uitval. zet ik het nieuwe modem terug, begint het feest en valt het regelmatig uit. Wifi blijft wel groen. Ik zie dat ik niet de enige ben die dit heeft maar een oplossing heb ik niet gezien, ja klanten die overstappen naar een andere provider. Iemand wellicht een oplossing voor dit probleem.
Bij het samenstellen zie ik staan dat je 37,50 betaald voor het installatie, Maar ik zou graag zelf alles willen installeren. Ik wil alleen dat de monteur de lijn voor mij activeert de rest ben ik wel in staat om in te stellen en omdat ik andere apparatuur zou willen gebruiken dan dat je standaard krijgt en komt goedkoper voor mij uit. Tenzij ik het verkeerd heb begrepen en lijnactieveren onder de installatie valt. Zou dit mogelijk zijn?
Mijn huidige modem begint slechter te worden heb ik gemerkt. Continu verlies van de verbinding, vooral bij de PS4 (bekabeld) wat ervoor zorgt dat er niet meer normaal gespeeld kan worden al een maand lang. Wifi is slechter geworden op locaties waar die eerst gewoon goed was. Ik zou graag het nieuwe modem willen. Ik heb nu een Technicolor als het goed is. Zo'n platte. Ik kwam deze pagina tegen: https://www.tele2.nl/modemwissel. Is dit nog steeds geldig en kan ik hier een ZTE modem aanvragen? Of kan ik daarvoor ook bellen? Ik ben al jaren klant van Tele2 als dat wat uitmaakt.
Hi, I have a type 2 connection. I tried installing modem as per the instructions. However, the Power and DSL 1 lights on my modem are red instead of green. Not sure how to solve the problem. Thanks in advance for the help.
Zoals tientallen topics op dit forum. Ik heb ze allemaal gelezen, snap er niks van. Waarom kan de Tele2 technimodem box niet vanzichzelf al gewoon normaal verbinding maken via online spelconsoles? upnp staat aan, net zoals andere zooi. Moet ik nu handmatig allemaal dingen om gaan zetten waar ik geen verstand van heb? Heb al port forwarding geprobeerd evenals vast ip adress maken voor consoles, en fin. Niet gelukt. Iemand een idee of gewoon overstappen?
Goedemiddag, De Tele2-afstandsbediening werkt sinds enkele dagen niet meer. Ik kan nu geen TV meer kijken (aangezien er nu een popup in beeld staat over een acties, maar die kan ik niet wegklikken). Ik heb al: De box van de stroom gehaald ( > 30 seconde) en er weer op gezet; Het stappenplan voor het resetten van de afstandsbediening (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/televisie/afstandsbediening-werkt-niet/ ) uitgevoerd Beiden leveren helaas niets op. Ter info: ik heb een ovale afstandsbediening (de 'linker’ in bovengenoemd stappenplan).
Sinds vanmorgen heb ik geen internet en tv meer. Het modem lijkt ook niet meer aan te staan. Alle lampjes zijn uit, ondanks dat er gewoon stroom op staat. Ik denk dat hij stuk is. Zo voor de feestdagen is dat wel vervelend. Kan ik een nieuwe krijgen?
Goedendag, Op 3 september heb ik een internet en bel abonnement bij tele2 aangevraagd via de website. Hierbij heb ik aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstap service van tele2. Verder heb ik aangegeven dat telfort mijn internetprovider was en kpn mijn telefoonaanbieder. Opgegeven als gewenste leverdatum 01-11-2019 (zodat de opzegtermijn meer dan een maand was). (screenshots zijn beschikbaar). Nu berekent kpn nog voor de maand november abonnementskosten. Met als reden dat tele2 geen vooraankondiging bij hen had gedaan dat de pstn (analoge) lijn per 01-11-2019 kan worden opgeheven en tele2 het telefoonnummer per die datum overneemt. Kunnen jullie nagaan hoe dit zit en hoe ik deze extra gemaakte kosten vergoed kan krijgen? Met vriendelijke groet, t2kforum
Ik heb slecht internet, hebben nieuwe telefoons, ook via Tele2, maar internet stokt constant. Interactieve tv, ook van tele2, valt om de haverklap uit. Weet mij geen raad meer, kan ook niet inloggen op mijn tele2. Ik denk dat ik maar ga overstappen op Ziggo, op aanraden van mijn dochter, die hebben betere service en goed snel internet. Kost wel wat duurder naar is ook veel beter.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.