Skip to main content

Min tv decoder werkt niet: alle lampjes blijven branden ook naar meerdere malen resetten (stekker aan en uit doen).

Deze decoder heb ik al vanaf juli 2008 (net zolang als mijn internet router)

Is de apparatuur niet aan vervanging toe.

Heb getracht telefonisch TELE2 te bereiken, echter wachttijd is momenteel extreem lang

Ter info: klantnummer 2043201


Hoelang duurt het   voor er gereageerd wordt? Zit al een paar dagen zonder TV


Als je snel geholpen wilt worden, moet je toch bellen. Hier kan het wel een paar dagen duren voordat een moderator er aan toe komt, zeker nu met vrije dagen voor sommige medewerkers...


Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Indien niet kan ik u helpen. 


Ik heb wel geprobeerd te bellen, maar de wachttijden zijn dermate lang. Daarom probeer ik het op deze manier. Maar ik denk echt dan mijn decoder aan vervanging toe is.


Dat denk ik ook. Als alle lampjes aan gaan kan de adapter of decoder stuk zijn. Zou je misschien in een privébericht het volgende kunnen sturen: 

  • Je naam
  • Je volledig adres
  • Je geboortedatum
  • De laatste 4 cijfers van je rekeningnummer

Hier stuur je een privébericht naar Jasper


Ik heb de gegevens ontvangen en een nieuwe decoder gestuurd. Deze zal zo snel mogelijk via PostNL geleverd worden.