Skip to main content

Hallo allemaal, 

 

Aangezien de meneer aan de telefoon mij niet kon helpen, de vraag hier maar stellen... Sinds kort trots eigenaar van een Nintendo Switch. Paar dagen geleden online pass aangeschaft en wat blijkt; foutcodes. Constant. Paniek! 20 euro voor niks uitgegeven?

Ik heb geprobeerd de Nintendo help al te volgen, daar kwam ik ook niet uit. Tele2 zegt, wij hebben je switch niet geleverd dus kunnen wij je ook niet helpen (terwijl het probleem niet in de switch ligt, maar bij het internet... Fine) dus kom ik bij jullie uit.

 

Help!!! Wat moet ik doen??? 

 

Trouwens: ik maak gebruik van een MediaAccess TG789bvn, wellicht nuttige informatie :) 

Hoor graag van jullie!

Bram. 

Als je even de zoekfunctie van dit forum gebruikt zie je vele topics over dit onderwerp. Tele2 biedt je geen ondersteuning bij port forward etc. Dus je zult met hulp van de topics wel een beetje handig moeten zijn in je modem/netwerk. Er is geen plug en play oplossing.