beantwoord

internet

  • 17 februari 2020
  • 1 reactie
  • 89 x bekeken

Hallo. Ik heb net mijn maand rekening via de mail gekregen en daar staat 2x internet basis op en daar heb ik niet om gevraagd! Kreeg wel (alweer) een nieuwe modum. Hoe zit dit?

Mvg Vincent Hams

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 17 februari 2020, 11:02

Hé Vincent, bedankt voor je melding.

We zijn op de hoogte van de fout op de factuur waarbij de abonnementskosten dubbel gefactureerd worden, dit komt voor bij de klanten die in aanmerking gekomen zijn voor de modemswap campagne. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit te corrigeren en zodra er meer bekend is zul je op de hoogte gebracht worden.

Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hé Vincent, bedankt voor je melding.

We zijn op de hoogte van de fout op de factuur waarbij de abonnementskosten dubbel gefactureerd worden, dit komt voor bij de klanten die in aanmerking gekomen zijn voor de modemswap campagne. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit te corrigeren en zodra er meer bekend is zul je op de hoogte gebracht worden.

Sorry voor het ongemak!