Skip to main content
Antwoord

internet

  • February 17, 2020
  • 1 reactie
  • 113 x bekeken

Vincent Hams

Hallo. Ik heb net mijn maand rekening via de mail gekregen en daar staat 2x internet basis op en daar heb ik niet om gevraagd! Kreeg wel (alweer) een nieuwe modum. Hoe zit dit?

Mvg Vincent Hams

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Vincent, bedankt voor je melding.

We zijn op de hoogte van de fout op de factuur waarbij de abonnementskosten dubbel gefactureerd worden, dit komt voor bij de klanten die in aanmerking gekomen zijn voor de modemswap campagne. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit te corrigeren en zodra er meer bekend is zul je op de hoogte gebracht worden.

Sorry voor het ongemak!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

  • Oud moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2020

Hé Vincent, bedankt voor je melding.

We zijn op de hoogte van de fout op de factuur waarbij de abonnementskosten dubbel gefactureerd worden, dit komt voor bij de klanten die in aanmerking gekomen zijn voor de modemswap campagne. Er wordt momenteel hard aan gewerkt om dit te corrigeren en zodra er meer bekend is zul je op de hoogte gebracht worden.

Sorry voor het ongemak!