Op 12-12-2019 het modem ontvangen en kreeg een sms dat ik nu al kon gaan instaleren.
Op 17-12-2019 was de activatie datum met geen werkend internet.
Vanwegen de feestdagen weg geweest . op 06-01-2020 werkte het nog niet.
Gebeld met de klantenservice, na veel testen gedaante hebben door de medewerker als mijzelf werkte het toen ook niet. De medewerker zou een monteur van kpn aansturen, die mij zou bellen als het wel zou moeten werken. 0p 09-01-2020 nog steets geen internet. Op 15-01-2020 wederom gebeld met de klantensevice om mijn contact eenzijdig te ontbinden wegens nalatigheid van tele2. De medewerker ging het in orden maken met een opzegtermijn van 1 maand en kwam doodleuk met een eindnota voor de resterende maanden van het contract.
Nu heb ik aangegeven dat het mijn consumetenrecht is om het contact eenzijdig te ontbinden en dat de incasso stopogezet gaat worden en al betaalde gelden teruggestort krijg. Heb immers geen gebruik kunnen maken van datgene wat in het contact is overeen gekomen. Ik heb op 06-01-2020 tele2 in de gelegenheid gesteld om het op te lossen wat niet is gelukt. Heb mondeling en per mail mijn eenzijdige opzegging kenbaar gemaakt.
Het kan toch niet zo zijn dat we (ik en tele2 ) iets overeen komen en dat de leverende partij niet levert. De medewerker ging niet veder in over het eenzijdig opzeggen en incasso ect. Nu wil ik wel weten van webcare medewerksters wat te doen en of zij wel aan mijn verzoek kunnen voldoen.