De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
sinds een maand of zo krijg ik bij BBC1 audio description (dat is voor blinden en slechtzienden uitleg wat er gebeurt). Uitgelegd aan tele2 klantenservice die duidelijk niet begrepen wat dit is, gingen dan wat collega’s kijken op hun tv omdat ze thuis werken en niet op kantoor, ze konden het niet horen. Maar dan moet je weten wat het is om mee te beginnen. Zoals altijd als ze het niet snappen een nieuwe kastje gestuurd, en zoals altijd maakt dit geen moer uit, want het probleem ligt er immers in dat het signaal met audio description wordt ontvangen en dat heeft niets met het kastje, modem of wat dan ook aan mijn eind te maken, maar het signaal wat ze van de BBC krijgen en doorsturen via tele2. En daarbij komt nu dat ik geen geluid heb voor CNN, maar dat blijkt vaker te gebeuren bij tele2 (meerdere hits met google), zou toch ook niet meer moeten gebeuren, maar verbaast met niets, altijd wel iets met tele2 producten, is het niet de tv signaal die steeds wegvalt, is het weer het internet
Beste tele2,Ik heb inmiddels al 3x gebeld omdat mijn modem kapot is sinds donderdagochtend. De 1e keer was de bestelling van een nieuwe modem niet goed aangemeld. Nu had ik echter al een email moeten hebben mbt de bezorging vd nieuwe modem. Ik heb gekeken maar er is geen bestelling van mij. Dit klopt echter niet.Kunnen jullie mij aub helpen? Dank!Wendy van Kampen
Al een poosje hebben wij een slechte telefoon verbinding met familie,we hebben alles al geprobeerd, nieuwe kabels, nieuwe telefoon, eindeloos modem resseten , misschien is het modem kapot wat kan ik het beste doen ?
Het beeld viel weg zoals dat wekelijks gebeurt. Krijg nu de nelding: video not supported. Wat ik ook doe: reset, wachten, op mijn hoofd staan. Over een maand kan ik opzeggen! Dan gaat de vlag uit. Nog nooit, maar dan ook nooit zo een ellendige provider gehad. Wilde maar 1 programma kijken,maar nee. En dan ook geen klantenservice op zondagavond. Oh mijn hemel, waar betaal ik toch voor??
Wel WiFi, geen internet:ZTE Tele2 ZXHN H369A.Lampje power =okLampje Wi-Fi =okLampje internet =offStekker uit 1min. stekker in =no goodReboot =no goodReset to factory =no goodFoutcode =Reason No respons - No carrier
Ik heb al bijna 1 week op een aantal zenders in de digitale tv gids geen programmainformatie.Omdat ik regelmatig programma's opneem om op een later tijdstip te gaan kijken is het lastig nu niet te kunnen zien wanneer wat komt en daardoor geen dingen op te kunnen nemen zoals bijv. series die ik volg.Een maand geleden heb ik hetzelfde euvel gehad, tien bij meerdere zenders. Bij de helpdesk geven ze aan het intern te zullen melden en op te gaan lossen maar tot nu toe geen enkel resultaat.Heeft iemand dit ook misschien ook wel eens bij de hand gehad en hoe is het opgelost?Alle standaard dingen als stroom er af, modem en decoder herstarten heb ik al meerdere keren, zonder resultaat, gedaan.
Goedemiddag, we blijven problemen ondervinden met het afleveren van e-mail bij abonnees met een @tele2.nl of een @inter.nl.net adres. Het gaat om meerdere IP-adressen.Wat kunnen we eraan doen om dit op te lossen?
Het volgende wil ik graag met jullie delen.. een tweetal medewerkers van de klantenservice hebben mij inmiddels te verstaan gegeven dat ze me niet kunnen helpen en dat ze me geen toegang meer kunnen geven naar mijn emailbox en dat ik dus op zoek moet naar een ander emailadres... Wat is er aan de hand: sinds jaar en dag heb ik een (gratis) email adres van tele2, mijn man is klant bij tele2 en heeft een abonnement en daarom leek het ons een goed idee om beiden een email adres bij tele2 te hebben. Beide accounts zijn op generlei manier met elkaar verbonden. Mijn account is (heel lang geleden) opgezet zonder bankrekeningnummer (het is immers gratis) zonder alternatief email-adres (destijds niet nodig) en zonder gekoppeld telefoonnummer (destijds ook niet nodig). Recentelijk, na heel veel jaren, werd ik gevraagd om opnieuw in te loggen op mijn account (door Tele2). Zonder een succesvolle inlog ontvang ik geen emails meer. Helaas weet ik mijn wachtwoord niet meer en dus heb ik 'wachtwoord ve
KAN ik ene nieuwe modem krijgen ?ik kan niet meer bellenwant ik hoor niemand spreken.Ik heb al een andere telefoon geprobeerd helpt nietik heb een andere kabel vanaf het contactdoos erin geprikt, HELPT NIET ik zag een rookwolkje uit het modem komenik heb tele 2 gebeld maar ik hoor jullie nietook de chatbox werkt nietgraga ene nieuwe modem sturen naar utrecht
Hoi hoi,Ik wil een nieuwe afstandbediening bestellen. Kan iemand mij daarbij helpen?
Zijn zonnet mail account is opgeheven zonder dat ik het wist. Heb hier nooit en mailtje over ontvangen. Ik lees nu dat hier al langer sprake van was.Nu is mijn zonnet mail geblokkeerd en deze kan ik laten deblokkeren voor €25,- door een mail te sturen via de site, maar de bevestiging hiervan ontvang ik in mijn zonnet mailbox waar ik niet bij kan.Ook zou ik graag een betaalde abonnement willen aanschaffen om mijn mail te laten doorsturen naar een andere mailbox maar dat lukt ook niet. Krijg geen reactie op mijn mail.Ik moet contact opnemen met de helpdesk maar er staat geen telefoonnummer of mailadres op de site van zonnet.Groetjes, wanhopige zonnet gebruiker.
De klachtTele2 adverteert met haar klantvoordeel. Als je minimaal 2 Tele2 abonnementen op hetzelfde adres geregistreed hebt staan, dan kom je in aanmerking voor het klantvoordeel.Ik kreeg het klantvoordeel niet geactiveerd in mijn Tele2 app. Dus ik belde de Tele2 klantenservice. De mederwerker keek naar het dossier en zei: ja meneer u heb één Tele2 mobiel abonnement en één Tele2 thuisabonnement en dan werkt het klantvoordeel niet. Het klantvoordeel werkt alleen met twee mobiele abonnementen of een mobiel Tele2 abonnenment en een T-mobile thuisabonnement (volgens de medewerker was Tele2 ook niet overgenomen door T-mobile, maar werkten ze samen). Hoe logisch is dat? Ik heb twee echte Tele2 abonnementen op mijn adres staan, maar het voordeel werkt dus alleen als ik één echt Tele2 abonnement zou hebben en één nep-abonnement. Het schijnt in hun klein lettertjes te staan maar is erg misleidend. Ik vind dat ze per direct met deze misleiding moeten ophouden of de voorwaarden zo aanpassen dat é
Sinds 3 dagen terug kwamen er mensen graven bij ons deur, sindsdien werkt ons internet thuis niet, we hebben alles geprobeerd.Het is belachelijk dat we al 3 dagen zonder internet zitten en geen hulp krijgen.
Hallo,Ik wil mijn Tele2 email adres opzeggen. Het wordt niet meer gebruikt.Hoe doe ik dat? Groet,Jan.
Beste mensen, Ik heb via mijn nieuwe werk thuiswerken via VPN maar deze wil maar niet werken via mijn ZTE modem. Het moet ergens in het modem zitten, klantenservice van Tele2 zegt daar niet bij te kunnen/willen helpen (echt heel slecht!). Via de hotspot van mijn telefoon kom ik er probleemloos in, dus het moet ergens in het modem zitten. Wie kan mij helpen?
Sinds een tijdje (iig paar dagen) krijg ik als ik via Tele2 internet verbonden ben vaak een access denied melding op internet pagina's. Zoals www.trouw.nl, www.buienradar.nl, www.nu.nlVia een andere verbinding, zoals 4G gaat dat wel gewoon (zonder access denied).Wat is er veranderd aan de Tele2 kant?, want dit heeft altijd prima gefunctioneerd. Zijn er sites op een deny list gezet of iets dergelijks?(P.S. herstarten van de modem was niet de oplossing ;-) )====Access DeniedYou don't have permission to access "http://www.buienradar.nl/" on this server.Reference #18.7490dd58.1628236358.1588c5d6
Is er een storing bekend in Alkmaar-Noord, internet tv en telefonie ? Heb sinds ca. 15:30 u. vandaag geen verbinding meer.
Tele2 zegt zelf geen storingen te hebben maar via allestoringen.nl zie ik dat er veel problemen zijn vanaf vanmiddag. Ik heb reeds tig keer mijn modem een harde reset gegeven maar het aan-uit lampje blijft rood en zoals gezegd: geen internet.
Het groene lampje power en het groene lampje wifi branden. Alleen 't rode lampje internet brand ook, ik heb dus wel wifi maar kan niet op internet.Stekker er al uit gehad, kleine reset knopje aan de achterzijde ingedrukt, maar nog steeds geen internet. Hoe los ik dit zsm op? Klantenservice bellen gaat helaas niet op zaterdag na 17.30
De klachtOp donderdag 6 mei tegen 17 uur viel het internet thuis uit tijdens het thuiswerken. Ik belde de Tele2 klantenservice en er werd mij door de medewerker verteld dat ik binnen 1 dag (en waarschijnlijk zelfs tijdens het telefoontje) een sms zou krijgen van de kpn monteur met daarin een link om een afspraak in te plannen. Die sms kwam donderdagavond niet, en vrijdag in de loop van de dag nog steeds niet. Dus ik belde vrijdag weer. Toen was het verhaal dat Tele2 3 werkdagen de tijd had om de storing te verhelpen. De rest van de vrijdag hoorde ik niks, de zaterdag ook niet. Dus ik weer bellen: ja meneer, de kpn heeft het blijkbaar heel druk, maar uiterlijk maandag zult u van ze horen. Maandag rond het middaguur kreeg ik eindelijk een sms van de kpn met een link waarmee ik de afspraak kon inplannen. De eerst beschikbare tijd was woensdag 12 mei, 6 dagen na het begin van de storing!!! Toen de monteur eindelijk kwam, bleek het probleem veroorzaakt te zijn door het verwijderen van het a
Goedemorgen, ik heb een thuisabonnement Internet extra + zorgeloos bellen (vaste telefonie). Ik word heel vaak gebeld op de vaste telefoon door allerlei onbekende nummers en aangezien ik de vaste telefoon amper nog gebruik wil ik die opzeggen.Dat schijnt niet te kunnen omdat het 1 abonnement is met internet ?Wat is dan de oplossing? Opzeggen en via T-mobile een nieuw internet abonnement nemen zonder vaste telefoon, want het bestaat daar wel. Dan moet ik overstapkosten betalen terwijl ik sinds 2003 klant ben en Tele2 en T-mobile samen zijn gegaan. Dat zou ik apart vinden.Het moet toch mogelijk zijn om alleen vaste telefonie op te zeggen?
Ik heb momenteel een modem die niet meer aan gaat. De lampjes branden niet meer.De voeding heeft een knipperend groen lampje, waar dit voorheen een constant lichtje was.Ik heb van alles geprobeerd, zoals andere stopcontact en stekkerblok eruit halen. Het ligt echt aan de voeding of aan de modem. Een reset had geen effect. Iets wat ik niet aan kan zetten kan ik ook niet resetten. Het betreft een ZTE Home Gateway ZXHN H369AIk heb dringend voor bijv werk internet/tv nodig.
Ik heb 2 maand geleden mijn tv abonnement opgezegd. Nu sturen jullie voor de 2e keer een factuur waar ik vrolijk kan blijven door betalen voor tv en dat ontvangertje. Hier ga ik nooit voor betalen natuurlijk want tv en alles is meteen na het opzeggen afgesloten. En ik heb jullie spul al opgestuurd. Ik heb proberen te bellen met jullie klantenservice. Maar daar wordt weer eens niet opgenomen.Nu verwacht ik dat dit vandaag of morgen opgelost wordt zonder extra kosten van mijn kant i.v.m bellen en in de wacht gezet worden. Gr.
Mijn internet doet het niet.mijn ouders passen op mijn huis en hond ik zelf ben op vakantie.HELPZe kunnen zonder interenet dus ook geen televisie kijken.We hebben gebeld en zouden een bericht sms krijgen om een afspraak te maken met de monteur maar nog niets ontvangen.Ik kan van afstand weinig doen HEEEEELP
Hoi,Ik wil overstappen van Tele2 naar T-mobile omdat Tele2 mij geen hogere snelheid aan kan bieden.Is er een speciale regeling voor mensen die 10+ jaar bij Tele2 zijn geweest en willen overstappen naar T-mobile?Ze werken immers onder dezelfde paraplu. Of hebben ze daar geen boodschap aan?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.