Skip to main content
beantwoord

bestelling modem

  • 27 augustus 2021
  • 2 reacties
  • 80 x bekeken

Eline2006

Beste tele2,

Ik heb inmiddels al 3x gebeld omdat mijn modem kapot is sinds donderdagochtend. De 1e keer was de bestelling van een nieuwe modem niet goed aangemeld. Nu had ik echter al een email moeten hebben mbt de bezorging vd nieuwe modem. 

 

Ik heb gekeken maar er is geen bestelling van mij. Dit klopt echter niet.

Kunnen jullie mij aub helpen? Dank!

Wendy van Kampen

Beste antwoord door Floor109

Ik denk dat ze dat ook bedoelt, maar als ik de track en trace code moet geloven is hij al aangenomen, dus lijkt me opgelost?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5500 reacties
  • 28 augustus 2021

Dit is een openbeer forum, vermeld hier de volgende keer  geen privégegevens!!

Waarom bestel je een modem, je moet gewoon on een vervangende vragen en daarna de defecte terug sturen.

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2021

Ik denk dat ze dat ook bedoelt, maar als ik de track en trace code moet geloven is hij al aangenomen, dus lijkt me opgelost?