beantwoord

Melding: video not supported

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 40 x bekeken

Het beeld viel weg zoals dat wekelijks gebeurt. Krijg nu de nelding: video not supported. Wat ik ook doe: reset, wachten, op mijn hoofd staan. 

Over een maand kan ik opzeggen! Dan gaat de vlag uit. Nog nooit, maar dan ook nooit zo een ellendige provider gehad. Wilde maar 1 programma kijken,maar nee. En dan ook geen klantenservice op zondagavond. Oh mijn hemel, waar betaal ik toch voor??

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 24 August 2021, 09:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Lataupi, dat is niet leuk om te horen dat je zo’n negatieve ervaring met ons hebt gehad. Dit had ik je graag willen besparen. Ik hoop daarom dat ik je die laatste maanden toch nog kan helpen.

We hebben een artikel geschreven over foutmeldingen op TV. Zou je deze kunnen nalopen of de stappen in onderstaand artikel dit voor je kunnen verhelpen?

 

Het is nu misschien niet meer handig, maar als je vaker problemen had, dan had er een monteur langs kunnen komen of had het modem verwisseld kunnen worden. Is dit nooit besproken?

Laat het me maar weten of bovenstaande helpt. Anders zoek ik het uiteraard graag voor je uit!