Wel WiFi, geen internet:
ZTE Tele2 ZXHN H369A.
Lampje power =ok
Lampje Wi-Fi =ok
Lampje internet =off
Stekker uit 1min. stekker in =no good
Reboot =no good
Reset to factory =no good
Foutcode =Reason No respons - No carrier
Wel WiFi, geen internet:
ZTE Tele2 ZXHN H369A.
Lampje power =ok
Lampje Wi-Fi =ok
Lampje internet =off
Stekker uit 1min. stekker in =no good
Reboot =no good
Reset to factory =no good
Foutcode =Reason No respons - No carrier
Hoi Dick,
Brand het L1 en/of L2 lampje aan de achterkant naast de DSL poort? En waar heb je het modem momenteel aangesloten?
Hoi Floor, sorry voor het late bericht.
DSL Lampje - 1 en 2 branden niet.
Modum staat in de woonkamer.
DSL kabel is een ronde en ± 2m lang.
Bij voorbaat dank, groeten Dick Dijkman
Hoi, hoelang heb je al geen verbinding trouwens?
Zou je ook een foto kunnen maken van het aansluitpunt in de woonkamer?
En is dit het enige aansluitpunt in de woning? Als het in de meterkast/gang binnenkomt is het noodzakelijk om het daar ook te testen, zodat we zeker weten dat de storing niet door de binnenbekabeling word veroorzaakt. De DSL kabel lijkt trouwens meer plat dan rond, heb je toevallig nog een andere telefoon kabel liggen om dit uit te sluiten?
3 weken geen internet.
En de kabel op de foto is een platte, had ik geprobeerd om te kijken of er verschil was.
Maar verder gewoon de ronde gebruikt.
Was de platte vergeten eruit te halen voor de foto.
Heb geen aansluiting in meterkast.
Dan zou ik toch even de klantenservice bellen om te kijken of hier een monteur voor moet komen, je kan ook wachten op een moderator maar de klantenservice is nu nog even open (tot 17:30)
Nummer is 020-754 4444, keuzemenu optie 2 uit mijn hoofd, voor de thuisdiensten
Hoi Floor, heb een nieuw account moeten aanmaken, want ik kon niet meer inloggen.
Dit is nog steeds dick83.
Zomaar is m'n lampje van internet gaan
branden (alleen jammer genoeg is ie rood)
En het dsl-lampje 1 is gaan branden.
Verder is er niks veranderd, geen tv en geen internet.
Ik begin er genoeg van te krijgen.
Dat staat los van jouw hoor, daar kan jij ook niks aan doen. Maar het verkloot nu echt mijn humeur
Tjah ik kan je maar een gelimiteerd advies geven, als er echt storing in het netwerk/modem zit, moet er gebeld worden met de klantenservice. Maar als internet nu rood brand zijn we al wel een stapje verder, zou je nog een keer kunnen proberen het reset gaatje in te prikken aan de achterkant?
Nope, nog steeds rood.
Als je al 3 weken geen internet hebt, heb je drie weken geleden ook de helpdesk gebeld?
Hoe vaak heb je ze daarna gebeld?
Ik wordt juist erg snel geholpen als ik al eens problemen heb. Hoogstens 2 of 3 (werk) dagen totdat alles weer werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.