Skip to main content
beantwoord

ZTE modem wel WiFi geen internet


dick83
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Wel WiFi, geen internet:

ZTE Tele2 ZXHN H369A.

Lampje power =ok

Lampje Wi-Fi =ok

Lampje internet =off

Stekker uit 1min. stekker in =no good

Reboot =no good

Reset to factory =no good

Foutcode =Reason No respons - No carrier 

Beste antwoord door Floor109

Dan zou ik toch even de klantenservice bellen om te kijken of hier een monteur voor moet komen, je kan ook wachten op een moderator maar de klantenservice is nu nog even open (tot 17:30)

Nummer is 020-754 4444, keuzemenu optie 2 uit mijn hoofd, voor de thuisdiensten

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 18 juli 2021

Hoi Dick,

Brand het L1 en/of L2 lampje aan de achterkant naast de DSL poort? En waar heb je het modem momenteel aangesloten?


dick83
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 21 juli 2021

Hoi Floor, sorry voor het late bericht.

DSL Lampje - 1 en 2 branden niet.

Modum staat in de woonkamer.

DSL kabel is een ronde en ± 2m lang.

 

Bij voorbaat dank, groeten Dick Dijkman

 


dick83
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 21 juli 2021

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 21 juli 2021

Hoi, hoelang heb je al geen verbinding trouwens?

Zou je ook een foto kunnen maken van het aansluitpunt in de woonkamer?

En is dit het enige aansluitpunt in de woning? Als het in de meterkast/gang binnenkomt is het noodzakelijk om het daar ook te testen, zodat we zeker weten dat de storing niet door de binnenbekabeling word veroorzaakt. De DSL kabel lijkt trouwens meer plat dan rond, heb je toevallig nog een andere telefoon kabel liggen om dit uit te sluiten?


dick83
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 31 juli 2021

3 weken geen internet.

En de kabel op de foto is een platte, had ik geprobeerd om te kijken of er verschil was.

Maar verder gewoon de ronde gebruikt.

Was de platte vergeten eruit te halen voor de foto.

Heb geen aansluiting in meterkast. 

 

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2021

Dan zou ik toch even de klantenservice bellen om te kijken of hier een monteur voor moet komen, je kan ook wachten op een moderator maar de klantenservice is nu nog even open (tot 17:30)

Nummer is 020-754 4444, keuzemenu optie 2 uit mijn hoofd, voor de thuisdiensten


Tupacalypse
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2021

Hoi Floor, heb een nieuw account moeten aanmaken, want ik kon niet meer inloggen.

Dit is nog steeds dick83.

Zomaar is m'n lampje van internet gaan

branden (alleen jammer genoeg is ie rood)

En het dsl-lampje 1 is gaan branden.

Verder is er niks veranderd, geen tv en geen internet.

Ik begin er genoeg van te krijgen.

Dat staat los van jouw hoor, daar kan jij ook niks aan doen. Maar het verkloot nu echt mijn humeur

 


Tupacalypse
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2021

 


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • 17 augustus 2021

Tjah ik kan je maar een gelimiteerd advies geven, als er echt storing in het netwerk/modem zit, moet er gebeld worden met de klantenservice. Maar als internet nu rood brand zijn we al wel een stapje verder, zou je nog een keer kunnen proberen het reset gaatje in te prikken aan de achterkant?


Tupacalypse
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 17 augustus 2021

Nope, nog steeds rood.

😭


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • 17 augustus 2021

Als je al 3 weken geen internet hebt, heb je drie weken geleden ook de helpdesk gebeld?

Hoe vaak heb je ze daarna gebeld?

Ik wordt juist erg snel geholpen als ik al eens problemen heb. Hoogstens 2 of 3 (werk) dagen totdat alles weer werkt.