De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Mijn simkaart is geblokkeerd, ik kan door de tweestaps verificatie niet in mijn tele2 app. Ik kan helaas niet wachten tot morgen tot de klantenservice weer open is. Is er een oplossing?
Het lukt niet om mijn simkaart te activeren omdat ik via sms moet verifiëren maar mijn oude simkaart kapot is. Kan iemand me hiermee helpen?
Simkaart activeren lukt niet omdat ik geen sms ontvangen..
Ik heb net mijn abonnement verlengd waar 5G in zou zitten maar 5G is niet meer actief. Op de site kan ik dit ook niet kiezen, maar bij de opties kan dit wel weer voor € 2,00 per maand.Kan ik het beste de verlenging maar annuleren?
Hi, Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?
Ik ben sinds gistermiddag in frankrijk. Gedurende de dag heb ik nauwelijks gebruik gemaakt van mijn data, alleen voor checken van buienradar en wat informatie googlen. Toen ik s'avonds in de hotelkamer aankwam ging ik videos kijken op reddit/twitch voor ong. 1.5 uur. Nu ben ik door mijn maandlimiet van 27GB heen en zie ik dat ik 60 euro extra kosten heb (~2 euro per GB). Hoe kan ik ineens 57GB hebben gebruikt in het streamen van videos voor 1.5 uur? Normaal zou dat ong. 1.5 GB zijn.
Beste Forumleden, Voorheen kon ik voor onze dochter als gebruikersnaam haar TELE2 06-nummer gebruiken omdat ze toen nog geen e-mailadres had.Nu krijg ik deze melding te zien: Hoe kan ik een (nieuw) e-mailadres toevoegen?Ik kan dus niet meer inloggen en zelf niets hiervoor meer aanpassen!
Beste,Zou iemand mij kunnen helpen door me mijn PUK code te mailen?Mijn SIM kaart is geblokkeerd en ik kan niet op Mijn tele2 inloggen door de tweestapsverificatie.Veel dank alvast!
Hoi! Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?
Vanwege de toewijzingsprocedure van een huurwoning waarbij een kredietcheck wordt gedaan ging ik kijken op BKR. Nu zie ik dat ik een BKR registratie heb van Tele 2 daterend uit 2020 maar dat kan niet kloppen. Ik zou toen overstappen naar Tele 2 mét nummerbehoud en op de datum dat het abonnement in ging, deed mijn nummer het niet. Na contact met Tele 2 bleek dat er iets was fout gegaan bij Tele 2 en werd mij gezegd dat het oude nummer daardoor toch niet mee kon. Degene aan de telefoon zei dat ik het abonnement mocht annuleren omdat het hun fout was en dat heb ik toen gedaan. Echter staat er wel een BKR registratie voor dat abonnement wat ik dus nooit heb gehad en ook nooit gebruik van heb kunnen maken. Ik kan nergens iets terugvinden van dat abonnement, inloggen op Tele 2 kan niet, want het systeem herkent mijn gegevens niet. Hoe kan dit worden opgelost? Ik kom in aanmerking voor een huurwoning maar een kredietcheck is onderdeel van de procedure en door deze registratie loop ik straks
Hey hoi! Ik heb sinds gisteren een achterstallig factuur betaald en zou graag een nieuw abonnement af willen sluiten met een telefoon, Aangezien mijn telefoon kapot is. Ik heb hier ook al de help desk over gechat en gebeld en die hebben gezegd dat ik eind deze middag of laat op de avond het opnieuw moest proberen, Maar helaas kan ik nu nog steeds geen nieuw abonnement afsluiten! Hoe lang duurt het voordat het achterstallig factuur is verwerkt? In de app staat ie al aangegeven als betaald! *Ik heb GEEN Negatieve BKR Registratie, Indien dat nodig moest zijn! Mvg, Jeffrey Stokkers
Beste,Ik heb onlangs mijn Tele2 abonnement verlengd met 2 jaar en een nieuw toestel aangeschaft. Omdat ik thuis nog veel aan het verbouwen ben wil ik tijdens het klussen graag mijn oude telefoon gebruiken. Hiervoor heb ik zojuist een 2e simkaart aangevraagd zodat ik deze in het oude toestel kan laten zitten.Nu heb ik de bestelling bevestigd en nu staat er ineens dat zodra de nieuwe simkaart geactiveerd is de oude komt te vervallen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kan ik dit ergens laten aanpassen?Hoe werkt dit trouwens in de praktijk? Mag maar 1 toestel aan staan (lijkt me logisch) of kunnen beide toestellen met hetzelfde nummer tegelijk aan staan? Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.
Ik probeer mij aan te melden voor een Sim only abonnement. Bij het invullen van mijn bankrekeningnummer stuit ik echter op het probleem dat alleen Nederlandse IBAN rekeningnummers ingevuld kunnen worden.Ik heb echter een Europees rekeningnummer met volledige ondersteuning van SEPA betalingen.Ik heb inmiddels de klantenservice gebeld maar die stellen dat alleen Nederlandse bankrekeningen kunnen worden gebruikt.Als het echt niet mogelijk is om een SEPA bankrekening te gebruiken dan is dit een overtreding van artikel 9 van de SEPA regeling en is er sprake van SEPA en IBAN-discriminatie.https://www.dnb.nl/betalen/elektronisch-betalen/sepa-en-iban-discriminatie/Graag verneem hoe ik mij kan aanmelden met mijn Europese IBAN rekening.
Hallo,Ik kan mijn simkaart niet activeren. Als ik naar www.tele2.nl/sim ga en vervolgens activeer mijn simkaart aanvink, krijg ik een scherm met de tekst 'Helaas! Deze pagina zit op slot’ te zien. Ik heb in mijn tele2 nog geen tweestapsverificatie kunnen doen omdat mijn telefoon laatst was gestolen en mijn simkaart dus nog geblokkeerd is. Weet niet of het daar ook mee te maken heeft? Wat kan ik volgens jullie het beste doen?Groetjes, Lan
Mijn simkaart is geblokkeerd en ik kan de houder niet vinden. Ik kan ook niet in mijn tele2 app omdat ik de 4 cijferige code niet kan krijgen omdat de sim is geblokkeerd wat moet ik nu doen?
Hoi, ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Hierdoor kan ik geen facturen en dergelijke inzien. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik had eerst altijd 5000 mb (5gb) per maand, nu kan ik sinds een paar maanden nog maar 1000 mb (1gb) per maand gebruiken, dit is zeer vervelend, want ik maak het nu zeer snel op.
Hi, ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik via 2fa niet in mijnTele2 account kan i.v.m. een gestolen telefoon. Ik heb al een kopie-id verstrekt, maar ik heb eigenlijk wel haast, kan iemand me hierbij helpen? Bellen lukt niet helaas.
Hi, ik heb nogsteeds een blokkade maar geen openstaande facturen. Wel ontving ik een bevestigingsmail van betaling maar daarna direct ook een sms met verzoek om betaling ivm achterstand… kan mijn blokkade alsjeblieft opgeheven worden? Dit is echt niet handig.
Hallo, Ik heb een Iphone 14 Pro bij mijn abonnement ontvangen, echter is deze defect. Het scherm gaat niet meer aan en opladen lukt niet. Hoe gaat dit nu verder?
Mijn mobiel is gestolen is Sevilla door zakkenrollers maar door de tweestaps verificatie kan ik natuurlijk niet inloggen in MijnTele2 en de Servicedesk is pas maandag beschikbaar. Is er een andere manier zodat ik de SIM kaart zo snel mogelijk kan blokkeren?
Ik kan niet meer in mijn tele2 omdat ik mijn pukcode kwijt ben, kan iemand mij helpen
I ordered tele2 sim card couple of months ago with a request to transfer my number from vodafoneAs a result I received a sim card and with different number and a notification that my transfer will happen asap(with ending of my Vodafone contract end of summer)…………...Recently I got an email message from tele2 about that now I can transfer my numberI called tele2 Service number and they said - just activate new sim card and process will start automatically.I didNothing happenedI called Service once again - different person said they need my “new tele2 sim card number printed on sim card itself and vodafone client number to restart the process” . I provided client number, but not sim card one(since tele2 card was inside my phone at the moment of call). She promised to call back so I don’t need to tell this story once again to random guyNothing happenedI called I called Service once again, told the whole story once again but the call was interrupted right when I finished.Nobody called back
Ik ben mijn PUK code kwijt en kan nu niet in mijn telefoon, omdat die naar m’n telefoon is gestuurd. Kan iemand mij helpen?
Beste, Ik ben opzoek naar mijn pincode van de simkaart. Ik heb vorige week een nieuwe simkaart ontvangen. Na het invoeren van de pincode heb ik de kaarthouder weggegooid. Nu blijkt dat ik iedere keer mijn pincode moet invoeren nadat ik mijn telefoon opnieuw opstart. Dit was eerder niet het geval. Verder is het erg onhandig dat als je zelf je pincode wilt opvragen, dat je tegenwoordig bij het inloggen een 2fa sms toegestuurd krijgt. Dat gaat nogal moeilijk als je geen sms-berichten kunt ontvangen...
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.