De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik ben al een maand dagelijks aan het bellen met Tele2 over een BKR registratie en een formeel verzoek hierover. Ik heb inmiddels denk ik wel 20 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Ze hebben cases aangemaakt, zaken er aan toegevoegd, mijn verzoek doorgezet, urgentie aangegeven, het gestuurd naar afdeling BKR en afdeling incasso. Deze afdelingen hebben niet meer gedaan dan aangeven dat de vraag niet bij hen hoort en het naar de andere afdeling doorgezet die het vervolgens weer terugstuurd. NIemand gaat er over en mijn verzoek wordt heen en weer gepingpongd. Ik heb zelf ook via diverse emails, (financewft@tele2.com en info@service.tele2.nl, het verzoek ingediend. En vervolgens ook een klacht omdat ik geen enkele respons krijg en niemand bij Tele2 kennelijk verantwoordelijkheid neemt. Maar ook daarop geen enkele reactie, ook geen ontvangstbevesting. Ik ben de wanhoop nabij. Ik hoop dat iemand een tip heeft voor hoe ik door deze dikke muur heen kom en iemand bij Tele2 vind die a
Haay, Ik wil graag mobiel abonnement en de thuis abonnement activeren voor klantvoordeel, maar het lukt niet. Weet iemand hoe dat moet? Of kan er iemand van de klantenservice het activeren in de systheem. Tele 2 mobiel abonnementTele 2 thuis abonnement van tmobile
Ik heb sinds 3 december een simkaart die ik zelf online, of de klantenservice via de telefoon niet geactiveerd krijgen. Het kan toch niet zo zijn dat jullie al dagen geen nieuwe klanten meer aan kunnen nemen? Is er iemand hier die mogelijk wat dieper in het systeem kan kijken wat er aan de hand is?
Biedt Tele2 mogelijkheden om een sim swap te voorkomen? Is het bijvoorbeeld mogelijk af te dwingen dat een nieuwe simkaart alleen maar aangevraagd kan worden wanneer ik ingelogd ben? Dat zou dan voorkomen dat iemand via de klantenservice telefonisch een nieuwe simkaart kan aanvragen, of op een andere manier via social engineering Tele2 laat meewerken.
In verband met de samenwerking van Tele2 met T-mobile heb ik een abonnement afgesloten bij T-mobile. De datum van overgang is nog niet bekend, omdat de glasvezel nog niet is aangesloten in mijn woning door de glasvezel beheerder. T- mobile zou mijn opzegging bij Tele2 regelen, maar ik heb per ongeluk het klantnummer doorgegeven in plaats van mijn contractnummer.Dat houdt in dat ik het nu zelf moet doen, maar ik heb nog geen opzegdatum, omdat ik zit te wachten op de glasvezel in mijn woning op de Ereprijsstraat.Mijn contractnummer is 9096104.Moet ik nu al het opzegformulier aan u toesturen, want ik wil ook niet dubbele kosten betalen of een boete krijgen omdat ik niet op tijd hebt opgezegd.
Hallo,Ik zat even in de app te kijken van Tele2 en toen zag ik dat ik aan 8gb unlimited dag bundel heb en een bundelbooster van 2gb. Wordt het verhoogd of is dit een foutje?
Ik heb een vraag, ik ben een maand geleden overgestapt vanaf Vodafone naar tele2. Alleen krijg ik mijn nieuwe simkaart net geen mogelijkheid geactiveerd, waardoor ik dus nog steeds alles moet doen met de Vodafone kaart. Voor de account verificatie accepteert de app namelijk niet mijn nummer, ook niet degene die op het kaartje van de simkaart staat waardoor ik dus ook niet verder kom. Ik hoor graag als iemand de oplossing heeft.
Ik probeer mij aan te melden voor een Sim only abonnement. Bij het invullen van mijn bankrekeningnummer stuit ik echter op het probleem dat alleen Nederlandse IBAN rekeningnummers ingevuld kunnen worden.Ik heb echter een Europees rekeningnummer met volledige ondersteuning van SEPA betalingen.Ik heb inmiddels de klantenservice gebeld maar die stellen dat alleen Nederlandse bankrekeningen kunnen worden gebruikt.Als het echt niet mogelijk is om een SEPA bankrekening te gebruiken dan is dit een overtreding van artikel 9 van de SEPA regeling en is er sprake van SEPA en IBAN-discriminatie.https://www.dnb.nl/betalen/elektronisch-betalen/sepa-en-iban-discriminatie/Graag verneem hoe ik mij kan aanmelden met mijn Europese IBAN rekening.
Op 15 oktober werd er onverwacht een telefoon van Tele2 bezorgd. In mijn account zag ik dat mijn abonnement was gewijzigd. Dit heb ik nooit gedaan. Direct heb ik contact gezocht met de klantenservice. De conclusie was dat door een datalek mijn profiel is misbruikt. De oplossing was het invullen van een retourformulier (en daarmee kenbaar maken van de annulering). Waarop ik de gegevens zou krijgen hoe ik de telefoon kon retourneren. Daarmee zou ook de fout zijn hersteld. Het retourformulier heb ik dezelfde dag ingevuld. Van Tele2 een bevestiging gehad. Echter heb ik nooit gegevens gehad hoe de telefoon te retourneren. Vervolgens op 18 en 21 oktober en 4 november contact gehad met de klantenservice. Zij bevestigen dat het gaat om een fraudezaak. En vervolgens de toezegging dat ik informatie ontvang of wordt teruggebeld. Dat gebeurt niet. Nu ontvang ik een factuur. Er wordt verwacht dat ik voor het onterecht afgesloten abonnement en toestel ga betalen. Wanneer verwijdert Tele2 dit nieuwe
Onlangs mijn abonnement telefonisch verlengd waarbij ik 5gb extra zou krijgen bovenop de 10gb uit het abonnement (heb geen meerdere abonnementen). Echter staat er nu in de app maar 10gb. Al gebeld met de klantenservice maar die gooit het op miscommunicatie?!
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart van Tele2 mogen ontvangen. En deze heb ik z.s.m. nodig om fatsoenlijk te kunnen studeren... Ik kan het nummer niet activeren bij MijnTele2 omdat "het nummer (nog) niet bekend is". HELP HELP HELP!!!Ik hoop met heel mijn hart dat morgen (zondag) iemand van Tele2 (of iemand anders die mij kan helpen) dit leest en dit voor mij zou kunnen regelen…Ik zal morgen nog eens proberen uiteraard. Mvg, Martijn
Is het normaal dat verlengen via de app duurder is dan via de website of via de mail die ik heb gehad?Via de tele2 app kost 200min + 20(25)gb 16€Via de website kost dit 14€
Ik heb uiteraard eerst de chatbot geprobeerd om mijn melding te doen over onbeveiligde websites. Helaas kreeg ik alleen maar reclame en vragen als ja, of nee. Dat was het. Meer kwam er niet uit, terwijl ik heel duidelijk was
Wij hebben heel goed nieuws! Wellicht had je het zelf al gezien in MijnTele2. We hebben namelijk de Unlimited dagbundel verhoogd naar 10GB per dag. Nu kun je nog meer kattenfilmpjes kijken zonder een GB-aanvuller te hoeven gebruiken. Dat is nog eens goed nieuws, toch? Sinds 23-02-2022 hebben namelijk alle klanten met een Unlimited abonnement een dagbundel van 10GB om de dag mee te starten. Dit gebeurt allemaal automatisch. Jij hoeft hier niets voor te doen. Hoe zit het met de GB-aanvullers? De GB-aanvullers blijven 2GB. Hierin verandert niets, maar het is fijn dat jij de dag vanaf nu met 10GB start, right? Ik heb geen Unlimited abonnement, maar zou het heel graag willen!Nice, met een Unlimited abonnement kan je oneindig naar die kattenfilmpjes kijken. Mocht je nu een kleinere bundel hebben, kan je deze snel en eenvoudig via MijnTele2 aanpassen. Je abonnement is maandelijks aanpasbaar. Mocht je dus na een maand toch je oude abonnement willen hebben, kan je dit terug aanpassen. Mocht
beste mensen, Wat is er aan de hand? Ik werd vanochtend wakker.Was aan het studeren maakte eigenlijk geen gebruik van telefoon en was ineens door mijn bundel.Vervolgens moest ik binnen 10 minuten weer opwaarderen. Nu had ik het idee dat rond middernacht weer daglimiet wordt ververst en na anderhalf uur krijg ik bericht dat ik door de bundel heen ben. Hoe kan dit?
Hallo, ik probeer de klantenservice te bereiken vanuit Spanje met een Spaans nummer daarvoor bel ik het nummer als volgt 0031207544444 Dit geeft me het bericht dat het nummer niet bereikbaar is. Is het nummer dat ik bel correct?
Hallo, ik stuur hier even een berichtje want ik kwam er vandaag via telefoon niet doorheen. Ik heb een probleem. Mijn abonnement loopt begin september af en eind mei had ik deze verlengd naar een sim-only die maandelijks opzegbaar zou zijn. Deze zou 4 september ingaan. Maar een paar dagen na de aanvraag had ik jullie gebeld om te zeggen dat ik er vanaf wilde zien omdat ik tegen het einde van mijn huidige abonnement misschien toch nog wil verlengen met een mobiel. Jullie zeiden dat het geen probleem was en dat het geregeld zou worden. Schijnbaar is dat dus niet gelukt, want ik wilde het zojuist verlengen via BelSimpel omdat zij de telefoon hebben die ik wil, en jullie hebben deze helaas niet meer, maar nu kreeg ik te horen dat het niet kon omdat ik mijn abonnement al heb verlengd. Dat had ik dus al een aantal maanden geannuleerd. Maar voor de zekerheid toch nog even in mijn app gekeken naar de gegevens van mijn huidige en "nieuwe" abonnement, en daar staat wel dat begin datum 4 septembe
Hallo, na een heel gedoe,stress,slapeloze nachten enz komt het bij mij als het goed is in orde maar ik wil vragen of mensen met mij mee willen doen omdat oudere mensen helemaal in paniek raken omdat ze geen mobiele telefoon en internet hebben maar door Tele2 wel gedwongen worden om een mobiel te nemen en een tablet moeten kopen.Ik word hier echt kwaad door omdat er geen enkele rekening wordt met ouderen in deze samenleving en zeker NIET door tele2.Ik wil graag voor deze mensen opkomen maar kan dat niet alleen. Wie wil mij helpen om de ouderen te helpen en dat Tele2 daar ook rekening mee gaat houden?Hopelijk verdwijnt dit bericht niet en lees dus ook Hopelijk reacties van mensen die zich ook willen inzetten tegen deze [verwijderd door moderator] vertoning van Tele2. Vriendelijke groet, Marion
Hallo, ik kreeg gisteren out off the blue een bericht dat ik door de 2GB klantvoordeel heen ben. Kan gebeuren dus ik hou het nu goed in de gaten. Gisteravond had ik nog 969 mb's over..maar tot mijn verbazing waren dat een paar uur later nog 861 terwijl mijn mobiel gewoon thuis ligt, verbonden met de wifi. Vanochtend, waren er nog 832 over. Na een nacht slapen. Mobiel dus niet aangeraakt. Hoe kan dit? Ik zit bijna 2 jaar bij Tele2, eerst had ik 1 gb (nog geen klantvoordeel) daar had ik ruim genoeg aan want ik gebruik mijn mobiel vrijwel alleen in huis. Wellicht kan een moderator er maandag naar kijken want dit begrijp ik echt niet.
Hallo, Ik heb een unlimited abonnement en zit te denken om bij mijn Huawei P30 Pro een Smartwatch te kopen, nu zit ik rond te kijken en sommige smartwatches kan je een simkaart in doen, nou voel je de vraag al: is het mogelijk om mijn sim kaart te laten kopieren zodat ik 1tje in mijn telefoon heb en 1tje in mijn smartwatch zonder dat ik een nieuw abbonement moet afsluiten? Mvgr,Rik
Goedendag, er komt iemand voor 3 maanden naar Nederland en wil voor haar een korte abonnement afsluiten.Kan ik gewoon na 3 maanden mij abonnement opzeggen?En bij de abonnement zit een telefoontnummer bij waar ze op bereikbaar is?Kan de simkaart in elke telefoon, de telefoon is gekocht in de Filipijnen? Alvast bedankt,
ik heb onlangs de service nummer van abn amro gebeld 0900-0024nu zie ik op mijn rekening XXX van 10 april 2024 dat hiervoor kosten door tele2 zijn afgeboektNationaal Bestemming Datum Start Duur Bedrag 09000024 Servicenummer 04-03-2024 14:00:58 00:25:59 minuten => € 3,51 ik ben vaste klant van abn amro“De kosten van een 0900 nummer zijn aan regels gebonden. Gebruikt een organisatie het 0900-nummer als helpdesk voor bestaande klanten, dan mag je hiervoor geen tarief rekenen. Gebruik je het nummer voor nieuwe klanten, dan geldt een maximum tarief van € 1,40 per gesprek of € 0,90 per minuut.”Als ik nu de service nummer 020-7544444 (12 cent per minute) van Tele2 zou bellen ben ik voor de klacht ook weer geld kwijt dus graag via deze weg een antwoord. [Rekeningnummer verwijderd door moderator. Zet geen persoonlijke gegevens openbaar]
Ik heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Ook zou ik gebeld worden door een medewerker van de klachtenafdeling wat helaas ook niet is gebeurd.Daarom heb ik 12 dagen geleden een topic gestart (abonnement niet verlengd” ) waarop is gereageerd diverse moderators. Aan 2 hen heb ik op hun verzoek via een privé bericht nadere gegevens verstrekt. Ik heb een bevestiging gekregen dat deze gegevens zijn ontvangen en dat er snel actie zal worden ondernomen. En daarna is het helaas stil gebleven….Ik heb echt heel dringend een nieuwe telefoon nodig en wil dan ook verlengen bij Tele2 voor 24 maanden met telefoon. Dus als mijn onterechte SIM only verlengingen kunnen worden terug gedraaid dan ben ik geholpen en kan ik verder.
Ik heb via belsimpel een aanvraag gedaan voor een onbeperkt abonnement van Tele2 gedaan. Maandelijks opzegbaar. Ik kring een mailtje waarin staat dat ik als klant geweigerd ben. Ik heb geen schulden en mijn ouders ook niet. Ik heb gebeld met de klantenservice en die vonden het ook raar aangezien het om een sim-only abonnement gaat. Ik zou graag willen weten hoe dit kan.
Hallo,ik heb een tijdje terug de Apple Watch 6 cellular aangeschaft net na het verlengen van mijn abonnement. Nu zie ik dat dit met tele 2 niet mogelijk is net een paar dagen over het opzegtermijn. Ik heb nog 12 maanden te gaan en vind het wel erg zonde van mijn aankoop. Kan ik nog met geluk mijn abonnement opzeggen en overstappen naar Vodafone? Ik kan moeilijk twee abonnementen nemen en heb de cellular functie echt nodig in het dagelijkse leven.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.