De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb op dit moment een abonnement lopen met korting. Als ik wil verlengen kan ik alleen opties vinden waarbij het gene wat ik nu heb duurder is dan wat ik nu betaal. Kan je ook precies hetzelfde abonnement verlengen? Dus met de huidige korting?
Hoi,ik vraag me af of ik mag mijn mobiel nummer wijzigen door de eventueel gehackte gegevens, en als dat mag, is het kosteloos, hopelijk!?
Hallo. Ongeveer 30 dagen heb ik nu geen signaal in mijn telefoon. Noch internet, noch roepingen. Geen sms? Kun je me alsjeblieft vertellen wat er mis gaat?
Opgelost
hallo,Ik ben mijn pincode en pukcode kwijt. Ik heb nog geen tele2 account dus daar kan ik het ook niet op opzoeken. Hoe kan ik die opnieuwaanvragen?
Ik heb 2 maanden geleden een 2 jarig abonnement gekocht. Echter ga ik nuover een aantal maanden voor 2 jaar naar Zweden. Kan ik in die 2 jaar mijn huidige abonnement gebruiken? Of komen hier extra kosten bij? Zo ja, moet ik mijn abonnement dan aanpassen?
Hi!Ik ben een aantal maanden geleden naar Frankrijk verhuisd en wil daarom graag mijn mobiele abonnement opzeggen (deze loopt eigenlijk nog t/m oktober). Nu zag ik op de website dat ik hiervoor een brief per post moet sturen met documenten. Eén van de mogelijke opties is het opsturen van emigratiepapieren, maar wat wordt hier precies mee bedoeld?Daarnaast zou ik graag weten of er alsnog kosten zijn als je opzegt omdat je in het buitenland woont.Alvast bedankt!brnda
Good day. On Thursday I got a SIM card. It is inactive until today. when trying to create an account, a message is displayed that my phone number does not exist in the system (attachment).
Ik ben aan het orienteren voor een nieuw abonnement bij tele2 via belsimpel.Nu ben ik uitgekomen op een Abonnement voor een samsung galaxy a52. omdat ik geen BKR registratie wil, ga ik een deel van het toestel aanbetalen. op de site van belsimpel heb je 2 keuzes bij een tele 2 abonnement, een nieuw 06-nummer, of je eigen 06-nummer verlengen. als ik een nieuw 06-nummer neem, betaal ik 69 euro minder aanbetaling voor hetzelfde maandbedrag, dan als ik verleng met mijn eigen 06-nummer. volgens belsimpel heeft dit te maken met afspraken met tele 2 over nieuwe en huidige klanten. is een nieuwe klant meer waard dan een klant die al een paar jaar bij Tele 2 zit?ik twijfel nu namelijk wel of ik nog moet verlengen bij tele2…. Groetjes Bart
Beste Tele2,Ik heb ongeveer 3/4 maanden geleden een telefoon abonnement (IPHONE XR) bij jullie gehaald via Mobile.NL. Al mijn facturen die ik binnen die maanden heb gekregen zijn allemaal netjes afbetaald. Ik heb de abonnement via mijn vader aangevraagd en na de eerste factuur heb ik de rekeningnummer veranderd naar mijn rekening nummer. Ik ben zelf 16 jaar oud. Ik heb dus nu paar privé problemen met mijn vader waardoor het heel lastig voor mij gaat worden of zelfs helemaal niet kan betalen vanaf volgende maand. Ik wil mijn vader ook hiervoor niks melden anders krijg ik nog meer problemen met hem. Ik heb nu 435 euro openstaande toestelkrediet. Ik wilde vragen of er een manier was om dit op te lossen? B.V doormiddel van afzeggen of iets anders? De telefoon is nog helemaal goed in staat. Geen krassen, geen schade niks. De batterij conditie is wel 98%. Ik weet dat dit waarschijnlijk een heel groot probleem zal zijn maar ik weet echt niet wat ik ermee moet doen. Ik heb echt heel veel spijt
.
Beste Tele2-mensen, De afgelopen maand ben ik ± 10 maal gebeld door een 06-nummer van Tele2 (06 1409 4109).Direct na het opnemen van de telefoon wordt het aan de andere kant van de lijn heel erg stil.Als jullie mij iets te vertellen of aan te bieden hebben doe dat dan!Als dat niet het geval is stop dan met bellen. Met vriendelijke groet van een enigszins geïrriteerde Tele2-gebruiker.
Hoi,Ik ben ongeveer 2 jaar klant bij tele2.Nu heb ik heb vorige week een nieuwe simkaart van Tele2 ontvangen,en vraag ik mij of ik mijn nummer behoud na het activeren van deze nieuwe simkaart. Ik kon het niet duidelijk herleiden in de brief, mail of op de website. Vandaar dat ik mijn vraag hier maar eens opgooi. Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Met vriendelijke groet, Dean
Ik ben gebeld door een bekende en die zij dat ik gebeld had. Ik heb niet gebeld.kan iemand anders met mijn 06 nr bellen? Ben ik gehackt?
Hi, New sim card had been shipped to my home during my absence back in last December. Now that I came back to the Netherlands, I tried activating my new sim card. I followed the instruction here (https://www.tele2.nl/my/toestel-en-sim/simkaart-activeren) but could not get SMS. I found also in the forum and it seemed that my case is pretty much the same. Any idea what I can do? Thanks in advance
Hello,I’ve got a problem that I have series of disconnects that appears at the same time. For example:Internet might disconnect every day at 00:36 for the period of 4-5 days~. Then for few days its OK and after that period it starts to disconnect for the next 4-5 days at the new time (lets say 19:36). After every disconnect I lose the connection for 30 sec - 1 min and it changes also the ip. Back in the days I had no issues like that. Is it possible to fix it somehow? Or its just a typical “internet” restart made by the Tele2 operator?I use iphone XR connected via the cable to the computer (hotspot).Thanks in advance,Damian
Wat verbruikt meer? In het buitenland tv kijken op je gsm (geen wifi) óf je gsm instellen als hotspot en tv kijken op je chromebook?
Probleem: ik gebruik mijn smartphone bijna altijd binnenshuis, met een wifi-verbinding. De bundel van € 15 per maand raakte dan ook nooit op. Tot j.l. februari, toen was ineens de bundel op en moest ik bijbetalen. Heb gebeld zonder dat er echt wat uit kwam. In maart was er niets aan de hand maar op 20 april kreeg ik alwéér bericht dat bundel op was. Heel frustrerend, want dat kán gewoon niet als ik nooit buitenshuis iets doe en binnenshuis uitsluitend op de wifi.Gebeld met een Joost uit Groningen van Tele2. Hij noemde twee dingen: mobiele gegevens uitzetten omdat ik die binnenshuis toch niet nodig zou hebben. Dat werkte niet, want nu kon ik niet meer wordfeud spelen. Ik doe maar twee dingen op mijn smartphone, appen en wordfeuden. Een andere mogelijke oorzaak die hij noemde zou een zwak wifi-signaal kunnen zijn waardoor de smartphone dan af en toe niet op de wifi werkte en dus bundeltegoed begon te gebruiken.Ik heb een wifiversterker die in een stopcontact op een andere verdieping za
Hallo allemaal,Ik hoop dat iemand een idee heeft, ik kan m’n telefoon nu niet gebruiken en dat is natuurlijk verschrikkelijk Ik ben het kaartje met mijn pin- en pukcode kwijt en blijkbaar had ik bij mijn nieuwe abonnement nog geen nieuw Mijn Tele2 account aangemaakt.Is er een andere manier om vandaag, op zondag, achter mijn pin- of pukcode te komen?
Ik ontvang geen sms van marktplaats. Heb het ook meerdere momenten geprobeerd. Zag dat de vraag al eerder is gesteld en toen konden jullie helpen, hoop nu ook! De eerste vijf cijfers van nummer zijn 43299. Bij voorbaat dank.
Ik heb iets vreemds gemerkt.Ik woon nu dus sinds ongeveer 2 jaar in het buitenland (Noorwegen) en heb sinds kort het probleem dat wanneer de oom van mijn partner (woont in Noorwegen met een Noors telefoon abonnement) mij een berichtje stuurt dat zijn nummer iedere keer verandert.Dit is niet het enige, het nummer is van een Noors begin +47 naar +33 en dan nu naar een +41 nummer gegaan.Ieder bericht komt aan bij mij als een ander nummer ondanks dat niks is verandert met zijn nummer/abonnement.Hebben andere klanten dit ook gemerkt of weten jullie hier iets meer over?Extra informatie:Alle berichten die ik verstuur naar het originele +47 komen allemaal aan.Het gebeurde voor het eerste keer deze maand. (zover ik kan terug zien)Enigste wat er is verandert sindsdien is het netwerk update buitenland van Tele2
Hallo, ik krijg heel veel anoniem van onbekende.ik kan anoniem niet geblokkeerd.Waar kan ik anoniem geblokkeerd? Instellingen - Telefoon - Houd onbekende bellers stil = AANdie werkt echt niet. Toestel: iPhone 12 pro Max ik ben zelf zwaar slechthorende, ik wil niet dat iemand mij bellen met anoniem nummer. Wel minste 20x per dag. Wat moet ik doen? mvg Marcel
Opvallend hoge kostenHet kan ook zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. Bijvoorbeeld omdat je in het buitenland bent en je telefoon hebt gebruikt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen om je af te sluiten voor je eigen bestwil. Zo beschermen we je tegen nog meer kosten. Mooie tekst op de website van Tele2 , helaas staat er niet bij vermeld dat ze 200/300 euro aan vreemde sms kosten naar het buitenland in 1 uur tijd niet zien als opvallend, en bij mij pas na 1,5 dag ingegrepen hebben waardoor ik ruim 2000 euro aan sms kosten naar het buitenland opgebouwd heb voor ik geblokkeerd werd.Contact opgenomen met klantenservice en na ruim maand geblokkeerd te zijn en meerdere mensen bij de klantenservice gesproken te hebben toch weer aangesloten, vrijwel iedere medewerker die ik gesproken heb vertelde me dat het vrijwel zeker om een scam ging aangezien ik mijn telefoon meteen die eerste keer naar fabrieksinstellingen gezet te hebben en mijn laptop heb ge-reinstalleerd te
Ik zag wat nieuws bij het bestellen:Sim Only abonnement: check onze goedkope aanbieding | Tele2Unlimited Data Elk WeekendMeer informatieMet Unlimited Data Elk Weekend ben je ieder weekend: Unlimited online in NL en heb je maandelijks 3 GB extra data in de EU. Alleen i.c.m. een 5 GB, 10 GB of 20 GB databundel. aanvullende-voorwaarden-unlimited-data-elk-weekend.pdf (tele2.nl)
Hallo, mijn oma zit te kijken naar een nieuw toestel met abonnement. Nu heeft ze een telefoon met een prepaid kaart van kpn, en wil graag dit nummer behouden is het mogelijk om een Tele 2 abonnement te krijgen met nummerbehoud ? met vriendelijke groet caithlyn
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.