beantwoord

Pukcode achterhalen

  • 25 April 2021
  • 4 reacties
  • 138 x bekeken

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand een idee heeft, ik kan m’n telefoon nu niet gebruiken en dat is natuurlijk verschrikkelijk 🙈

Ik ben het kaartje met mijn pin- en pukcode kwijt en blijkbaar had ik bij mijn nieuwe abonnement nog geen nieuw Mijn Tele2 account aangemaakt.

Is er een andere manier om vandaag, op zondag, achter mijn pin- of pukcode te komen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 April 2021, 09:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Je kunt het na 10 uur in de chat proberen. Typ dan in de chat ‘medewerker spreken’, misschien kan die je dan verder helpen; https://www.tele2.nl/klantenservice#contact

 

Hier op het forum zijn in het weekend geen medewerkers aanwezig.

Reputatie 7
Badge +12

Ook andere social media kanalen als Twitter heeft een weekend bezetting. Dat is alleen geen directe chat mogelijkheid, dus hopenlijk reageren ze snel. Anders morgen de klantenservice bellen. Dan weet je het direct.

Overigens keurig dat je zo in een weekend nog voor hulp bij tele2 terecht kunt, vind je ook niet eric :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +12

Overigens keurig dat je zo in een weekend nog voor hulp bij tele2 terecht kunt, vind je ook niet eric :thumbsup_tone2:

 

Ik vind Tele2 inderdaad inneen goede verhouding tussen lean en mean, low pricing en een goede dienstverlening zitten.

Het kan allemaal beter, maar dan betaal je gewoon de t-mobile prijzen en krijg je ook moderators op het forum bij in het weekend!