De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik zit in Griekenland en krijg al vrij snel een melding dat ik op 80% van mijn buitenbundellimiet zit. Kijk ik echter in de app dan zie ik dat ik nog ruim 9gb van de 10gb over heb. Bij mijn verbruik zie ik een aantal (bel) kosten in Griekenland staan, terwijl ik ervan uitga dat bellen in het buitenland binnen mijn bundel valt. Wie kan bovenstaande dingen voor mij ophelderen want ik snap het even niet.
Ik probeer mijn simkaart te activeren maar dat lukt niet omdat ik een verificatie Code moet krijgen naar mijn oude simkaart die ik niet meer heb en de klantenservice is ook niet bereikbaar. Kan iemand helpen?
Mijn abonnement verloopt pas in januari, maar mijn toestel is gecrasht. Als ik nu een nieuw toestel+abonnement zou afsluiten bij tele2, gaat dat nieuwe abonnement dan pas in als mijn huidige is verlopen?Of zou het handiger zijn om nu wel al een nieuw toestel te kopen en straks in januari mijn abonnement als sim only te verlengen?
Ik heb een hoge bel kosten. Door het buitenland mijn dochter moest naar het ziekenhuis. Maar tele2 wilt niet helpen met een betalingsregeling terwijl ik bijna 900 euro niet kan op hoesten!,Mensen raken op deze manier in de schulden. Ik moest voor de gezondheid van mijn dochter Maar hulp aan jullie kant HO maar. Ik zit al jaren bij jullie nooit problemen gehad met betalingsregelingen tot NU. Vorige week collega gesproken ze was zo lief en ging aanvraag doen. Ze zei dat het helemaal goed zou komen. En ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niks gehoort. Weer gebeld krijg ik te horen jaa we kunnen niet helpen! Heel schandalig
I did my subscription last saturday the 9 october 2021.The request was to move ftom lycamobile to tele2 and have the same number.My subscription started on 11 october and my sim card that i have was also deactivated on the 11 october at 8.30 morning.I have been waiting for 2 days for my new sim card and nothing received.Customet service yesterday said it was sent.Today there is another answer that i have to wait for another 3 working days to receive my new sim card.How come ? Why did you deactivate my number yesterday since delivering of a sim card require a lot of days.Now i am disconnected. Can not use my number. Can not log into digid app or do any communication with anyone.What do you consider this ? Is this a service? Disconnecting people before delivring the active sim cards.
Hoi, Hoe krijg ik toegang tot de API van tele2? https://capi.tele2.nl/Gebruikersnaam en wachtwoord tele2 pakt deze niet. MvgDaniel
Hallo, Ik heb mijn wachtwoord 3 keer verkeerd ingetoetst en nu vraagt het om een pukcode, ik ben deze kwijt en heb het kaartje waar het eerst opstond ook niet meer. Ook kan ik het niet met mijn tele2 achterhalen omdat ik de sms verificatie van mijn account niet kan doen. Graag zou ik weten wat voor stappen ik nu moet nemen om toch weer op mijn mobiel te kunnen.
Ik wil graag een mijn abonnement opzeggen einddatum is 16 maart 202 omdat ik ben verhuisd naar België
Activeren SIM kaart lukt niet na overgang TELE2 Heb een nieuwe SIM kaart, maar het activeren kan niet in mijn huidige account en kan ook geen SMS ontvangen. Graag hulp van moderator. MvgRuben
Ik heb vandaag bericht gekregen dat mijn mobiele nummer volgende week overgezet wordt naar Tele2, dit was ook de bedoeling maar hierbij kreeg ik wel vermeld dat dit alleen kan als ik die dag in Nederland ben. Dit was mij niet eerder verteld en stond ook niet op de pagina over nummerbehoud. Ik had hier dan ook geen rekening mee gehouden. Zelfs al was het voor mij praktisch geweest om hiervoor speciaal terug naar Nederland te gaan dan had ik het gewaardeerd als dit wat eerder dan een week van tevoren verteld werd. Maar aangezien dit overduidelijk geen optie is, is het dan nog mogelijk om mijn nummer over te zetten op de afgesproken dag en de manier zoals op jullie website beschreven staat als ik die dag niet in Nederland ben? Ik ben overigens wel in de EU, misschien helpt dat. - LarsHet bericht in kwestie
IK HEB MIJN PUCKCODE NODIG. MAAR KAN DE 2E VERIFICATIE VOOR MIJN TELE2 NIET UITOEREN
Sinds 1,5 mnd gebruiker van het klantvoordeel. De 3 GB extra is echter niet en nog nooit zichtbaar geweest in mijn overzicht. Verder vanmorgen een bericht ontvangen dat het klantvoordeel al verbruikt zou zijn… 3 GB in 1 dag!???? terwijl ik aan het wandelen was en de tel niet mee had. De wifi assistent staat overigens altijd uit. En met mijn vorige bundel nooit last gehad van een sneller verbruik van data. Hield altijd 3 GB over. Gebeld maar volgens jullie is de extra GB echt op. Is dit niet een mooi lokkertje?Zou graag in mijn app de extra 3 GB zichtbaar willen hebben zodat ik het verbruik zelf kan nagaan. En Betaal dus nu eigenlijk meer voor een stuk minder GB dan eerst. En dat terwijl er nu een actie is van 20 GB en unlimited bellen voor 1 euro meer dan hetzelfde maandbedrag wat ik nu betaal….
Hallo zusammen,ich habe in den Niederlanden ein Ferienhaus gekauft und möchte dort Internet über 4G haben. Kann ich bei Tele2 einen sim-only unlimited Vertrag abschließen mit einem deutschen Bankkonto? Oder muss ich zwingend ein Konto bei einer niederländischen Bank haben? Vielen Dank!Rene
In Belgie geen sms’je ontvangen dat mijn data bijna op was helaas. Probeer ik al de hele dag mijn abonnement te wijzigen naar 20gb en unlimited bel en sms. Blijft maar aangeven dat het mislukt is door storing. Dus uiteindelijk 24 uur data aangezet (3 euro), denkt Tele2 dat die nu ook op is en ik nog steeds in België ben (al terug in Nederland). Nou heb ik dat tot een uur of 1 morgen ochtend maar ik kan geen klantenservice bellen want die is al dicht. Iemand die mij kan helpen? edit: mijn 24 uur unlimited doet het ook niet, die staat op non actief ik kan dus helemaal niet meer op data. Doordat ik unlimited heb gekocht mag ik geen andere bundels meer ernaast kopen. ik heb mijn abonnement proberen te wijzigen via de app en de website. Beide wil niets doen. gr. J
Ik heb een betalingsachterstand en wil het volledig bedrag betalen alleen ik kan niet meer inloggen op mijntele2 en ben afgesloten. Ik heb meerdere malen contact gezocht via de klantenservice om een betaalregeling te treffen. Dit was niet mogelijk alleen via het incassobureau BOS. Ik heb een keer eerder een achterstand gehad en toen kreeg ik na 3 maanden een bericht van BOS en was daarna verder alles opgelost en was ik weer aangesloten. Nu krijg ik alleen van de klantenservice te horen dat mijn abonnement niet meer actief is en ik moet wachten op brieven van BOS die ik maar niet krijg. Waarom is nu opeens alles anders en ben ik mijn nummer kwijt terwijl het toen wel zo opgelost was? Ik wil graag dat iemand mij helpt zodat ik het volledige bedrag kan betalen en weer aangesloten wordt.
Hallo,2dagen terug heb ik mijn toestelkrediet in 1 keer afgelost ivm hyotheek aanvraag. Echter staat er bij BKR nog steeds 'lopend'ik heb voor de hypotheek aanvraag echt zsm een officieel bericht met NAW gegevens dat het toestelkrediet is afgelost. Via zowel de chat als klantenservice-telefoon kom ik niet verder. Echter begint de tijd nu echt te dringen en is het bij andere telefoniekrediet verstrekkers binnen een paar dagen geregeld.... Hoe kan dit met spoed worden opgelost? Met vriendelijke groet, Carmen van Goch
ik heb enige tijd geleden nummerbehoud aangevraagd zonder erbij na te denken wat dat met mijn oude abbonement zou doen. Ik ben niet de beheerder van het oude abbonement dus is het mogelijk om nummerbehoud op te zeggen zodat het oude contract niet wordt opgezegd? (ik zat eerst in een familie contract bij KPN en ben nu zelf overgestapt). Zou ik eventueel ook KPN kunnen vragen om het abbonement niet op te zeggen? de rest van het gezin gebruikt dit contract nog wel namelijk.hulp zou heel fijn zijn!
Hallo, ik heb paar dagen geleden een nieuw mobiel gekocht (samsung s21) vanwege dat de ander toestel vrij oud is. Nu is het zo dat ik een unlimited abonement genomen hebt voor de nieuwe en dat ik daarbij mijn nummer wil behouden, is het mogelijk dat het abonement eerder kan beginnen zodra ik mijn nieuwe telefoon heb, want er staat op dat het vanaf januari ingaat en ik wil de abonement wat ik dan nu heb beëindigen voor het nieuwe, beide abonementen zijn van tele2.
Ik heb vanochtend een simkaart bij jullie ontvangen want heb een abbo bij jullie afgesloten. Met nummerbehoud. Alleen nu is mijn oude simkaart al geblokkeerd door de provider en deze simkaart doet het verder niet. Me 4g niet bellen kan niet ik kan hier niks mee. Terwijl het nummer al op deze simkaart gezet moest worden kan verder ook niks want krijg geen smsjes meer binnen.Help!
q
Hoihoi,Ik kreeg een bericht in de app dat ik kan verlengen al vanaf 13 september 2021, alleen er staat dat het toestel nog afbetaald moet worden staat 108 euro nog ervan open want me abbonement loopt tot eind december. Mijn vraag is stel ik verleng betaal ik dan dubbel of hoe werkt dat precies? En vanaf wanneer kan ik m’n nieuwe telefoon gebruiken?Groetjes.
mijn pukcode werkt niet en ik heb 2 keer een pincode ingevoerd wat moet ik doen, want telkens nadat ik nieuwe pincode maak voor de simkaart worden mijn pogingen verkleint en ik weet niet waarom, a.u.b help
Hi, I let my phone die and now I need to input the sim pin, which I never changed and can’t remember. I see you can request it via your tele2 account but I’ve also never logged into tele2, so to activate my subscription I need to input a code sent via text which I obviously cannot receive because my sim is locked… I also obviously cannot call either. Some help would be greatly appreciated, thank you.Jaiden
Hoi ik gebruikt mijn internet bijna nooit op mijn telefoon en krijg bericht dat ik aan 80% zit met gebruik nu even wel omdat ik in het ziekenhuis zit te wachten op iemand
Hallo, ik probeer de klantenservice te bereiken vanuit Spanje met een Spaans nummer daarvoor bel ik het nummer als volgt 0031207544444 Dit geeft me het bericht dat het nummer niet bereikbaar is. Is het nummer dat ik bel correct?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.