Skip to main content

Hallo, ik probeer de klantenservice te bereiken vanuit Spanje met een Spaans nummer daarvoor bel ik het nummer als volgt 0031207544444

 

Dit geeft me het bericht dat het nummer niet bereikbaar is. Is het nummer dat ik bel correct? 

Probeer eens +31207544444 inplaats van de nullen. Tenminste met een handy.

Of het helpt weet ik niet. 


Of via internet met chat vragen om een medewerker te spreken. 


Probeer eens +31207544444 inplaats van de nullen. Tenminste met een handy.

Of het helpt weet ik niet. 

Helaas dit werkt ook niet :neutral_face:


Of via internet met chat vragen om een medewerker te spreken. 

Als ik de chatbot vraag om contact te hebben met een mens dan stuurt die me het 020 nummer onmogelijk om geholpen te worden door een echt persoon via die route :/


Misschien hebben zij een ander nummer voor het buitenland maar dat kan ik niet vinden.
Je kan ook via Facebook of twitter in contact komen met tele2 via DM.
Als je via chatbot een medewerker wilt spreken dan moet je intypen ‘medewerker spreken’
Bij mij lukt dat wel.

Waarvoor wil je de klantenservice bellen? Misschien kunnen wij helpen?


Misschien hebben zij een ander nummer voor het buitenland maar dat kan ik niet vinden.
Je kan ook via Facebook of twitter in contact komen met tele2 via DM.
Als je via chatbot een medewerker wilt spreken dan moet je intypen ‘medewerker spreken’
Bij mij lukt dat wel.

Waarvoor wil je de klantenservice bellen? Misschien kunnen wij helpen?

Top ‘medewerker spreken’ heeft gewerkt en het probleem wordt opgelost. De bot was niet slim genoeg om de woorden ‘persoon’ ‘, ‘mens’ & ‘geen robot’ op te pakken. :pensive:

Bedankt voor de hulp!


Computers zijn niet zo slim als mensen! 

Gelukkig!