beantwoord

klantvoordeel in 1 dag op en niet zichtnaar in overzicht

  • 2 October 2021
  • 1 reactie
  • 42 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Sinds 1,5 mnd gebruiker van het klantvoordeel. 
De 3 GB extra is echter niet en nog nooit zichtbaar geweest in mijn overzicht. Verder vanmorgen een bericht ontvangen dat het klantvoordeel al verbruikt zou zijn… 3 GB in 1 dag!???? terwijl ik aan het wandelen was en de tel niet mee had. De wifi assistent staat overigens altijd uit. En met mijn vorige bundel nooit last gehad van een sneller verbruik van data. Hield altijd 3 GB over.
 Gebeld maar volgens jullie is de extra GB echt op. Is dit niet een mooi lokkertje?

Zou graag in mijn app de extra 3 GB zichtbaar willen hebben zodat ik het verbruik zelf kan nagaan. En  Betaal dus nu eigenlijk meer voor een stuk minder GB dan eerst. En dat terwijl er nu een actie is van 20 GB en unlimited bellen voor  1 euro meer dan hetzelfde maandbedrag wat ik nu betaal….


 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 4 October 2021, 10:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey, allereerst van harte welkom op de Community!

Leuk om te horen dat je gebruik maakt van Klantvoordeel. Je extra data zou natuurlijk gewoon zichtbaar moeten zijn en ik kijk dit met alle plezier voor je na. Zou je hiervoor je 06-nummer in je profiel willen invullen? Laat het me maar weten als je dit hebt gedaan, dan duik ik er voor je in! :smile: