beantwoord

Kan mijn nieuwe abonnement eerder ingaan?

  • 21 September 2021
  • 4 reacties
  • 71 x bekeken

Hallo, ik heb paar dagen geleden een nieuw mobiel gekocht (samsung s21) vanwege dat de ander toestel vrij oud is. Nu is het zo dat ik een unlimited abonement genomen hebt voor de nieuwe en dat ik daarbij mijn nummer wil behouden, is het mogelijk dat het abonement eerder kan beginnen zodra ik mijn nieuwe telefoon heb, want er staat op dat het vanaf januari ingaat en ik wil de abonement wat ik dan nu heb beëindigen voor het nieuwe, beide abonementen zijn van tele2.

icon

Beste antwoord door carbear 23 September 2021, 09:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge

Hoi! HEt nieuwe contract gaat pas in vanaf januari, dat kan je neit eerder in laten gaan.  Je kan jouw huidige abonnement via mijntele2 verhogen met Unlimited. Dit kan je zelf doen en dan kan je meteen gebruik maken van Unlimited. Succes!


Meer info op de website: 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/wijzigen

 

Zit je iets te krap in je MB’s? Je kunt op elk moment je bundel verhogen. Het fijne is dat dit direct ingaat. Let op: door je bundels te verhogen, veranderen de maandelijkse abonnementskosten.

Heb je een abonnement van 12 of 24 maanden en zit je nog binnen de contractperiode? Dan kan je geen lagere bundel kiezen dan je originele bundel. Voorbeeld: Je hebt een abonnement afgesloten met 20GB data. Dan kun je binnen je contract niet overstappen naar de 7GB bundel.

Ben je na het afsluiten van je abonnement van de 7GB bundel overgestapt naar 20GB en blijkt dit toch teveel te zijn? Dan kun je wél weer terug naar 7GB. Zet bij het afsluiten van je abonnement dus gerust laag in, want daar kun je altijd op terugvallen!

Hoi! HEt nieuwe contract gaat pas in vanaf januari, dat kan je neit eerder in laten gaan.  Je kan jouw huidige abonnement via mijntele2 verhogen met Unlimited. Dit kan je zelf doen en dan kan je meteen gebruik maken van Unlimited. Succes!


Meer info op de website: 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/wijzigen

 

Zit je iets te krap in je MB’s? Je kunt op elk moment je bundel verhogen. Het fijne is dat dit direct ingaat. Let op: door je bundels te verhogen, veranderen de maandelijkse abonnementskosten.

Heb je een abonnement van 12 of 24 maanden en zit je nog binnen de contractperiode? Dan kan je geen lagere bundel kiezen dan je originele bundel. Voorbeeld: Je hebt een abonnement afgesloten met 20GB data. Dan kun je binnen je contract niet overstappen naar de 7GB bundel.

Ben je na het afsluiten van je abonnement van de 7GB bundel overgestapt naar 20GB en blijkt dit toch teveel te zijn? Dan kun je wél weer terug naar 7GB. Zet bij het afsluiten van je abonnement dus gerust laag in, want daar kun je altijd op terugvallen!

Betekent dat dus als ik dan naar unlimited overstap dat dan de abbo dat vanaf januari begint hetzelfde blijft?

 

En gaat de nummerbehoud vanzelf, aangezien ik al een klant ben van tele2?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 3
Badge

Betekent dat dus als ik dan naar unlimited overstap dat dan de abbo dat vanaf januari begint hetzelfde blijft? = JA

Nummbehoud gaat vanzelf maar je hebt geen nummerbehoud als het goed loopt het gewoon netjes over.

Of je hebt niet verlengd maar een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Dat kan ook, wordt automatisch geregeld. 

Betekent dat dus als ik dan naar unlimited overstap dat dan de abbo dat vanaf januari begint hetzelfde blijft? = JA

Nummbehoud gaat vanzelf maar je hebt geen nummerbehoud als het goed loopt het gewoon netjes over.

Of je hebt niet verlengd maar een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Dat kan ook, wordt automatisch geregeld. 

Top, bedankt voor je hulp!

 

Deze topic kan gesloten worden.