beantwoord

melding buitenbundellimiet

  • 22 October 2021
  • 4 reacties
  • 245 x bekeken

Ik zit in Griekenland en krijg al vrij snel een melding dat ik op 80% van mijn buitenbundellimiet zit. 

Kijk ik echter in de app dan zie ik dat ik nog ruim 9gb van de 10gb over heb. 

Bij mijn verbruik zie ik een aantal (bel) kosten in Griekenland staan, terwijl ik ervan uitga dat bellen in het buitenland binnen mijn bundel valt. 

Wie kan bovenstaande dingen voor mij ophelderen want ik snap het even niet. 

 

icon

Beste antwoord door WhTurner 22 October 2021, 11:31

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Zit je soms op een van de Griekse eilanden vlak bij Turkije> Zit je dan niet per abuis op een Turkse provider?  Dat kost  1.75 per minuut. Ook internet is duur.

Helaas begin ik te vermoeden dat dat inderdaad het geval is. Wel enorm jammer dat ik dan geen SMS oid heb ontvangen met  welcome to turkcell of zoiets....…

Ga nu iig maar even handmatig een provider kiezen. 

Reputatie 1

Hey Susanne! @WhTurner heeft helemaal gelijk. Het komt wel eens voor dat je toestel automatisch verbinding maakt met een Turkse provider op het moment dat je daar zit. Voor nu is handmatig verbinden inderdaad het beste idee! Je kunt proberen verbinding te maken met een van de volgende twee netwerken: Cosmote of Wind Hellas Telecommunications Single Member S.A.

Zodra je je factuur binnen hebt, stuur me dan gerust een berichtje. Dan kan ik kijken wat ik eventueel voor je zou kunnen betekenen. Geniet van je vakantie in Griekenland! :sunny:

Dank Alisha, zak ik tzt doen.

Dank je wel vast.