Dit forum van klanten voor klanten is niet geschikt om iets snel te regelen. Het snelst zou toch de klantenservice moeten zijn.
Misschien kan @Marciano van Tele2 iets voor je doen? Wacht even af.
Hey Carmen, wat leuk en spannend een nieuwe woning!
Je wil dan natuurlijk dat de BKR-registratie snel stopt en geen zorgen, ik ga je helpen!
Zou je je profiel volledig willen invullen met o.a. je 06-nummer? Geef me maar een seintje als je dit hebt gedaan, dan pak ik je gegevens erbij en ga ik op onderzoek uit!
@Marciano van Tele2
Heel erg fijn! Ja, het is zo vreselijk spannend! Heb het aangevuld hopelijk is dit voldoende.
Hey Carmen, ja snap ik, maar voornamelijk leuk, toch!
Ja super, ik heb gelijk met je meegekeken. Ik zie inderdaad dat het toestelkrediet eergister is afbetaald. Klopt het dat je dit via de iDeal-link in MijnTele2 hebt gedaan? In dat geval geven wij de status ‘afgelost’ binnen 2 werkdagen door aan BKR. Ik ga er vanuit (en ik hoop het heel erg) dat de status vandaag of morgen dus zal veranderen. Ik weet niet precies hoelang BKR erover doet om de status te verwerken, maar zij zouden vandaag de juiste status van ons moeten hebben ontvangen (of zullen deze vandaag nog ontvangen).
Zou je het tot morgenavond kunnen aankijken? Als de status dan nog niet veranderd is, zal ik er dieper voor je induiken! Mocht de status daarvoor al veranderen, laat je het me dan weten?
Hey @carmen_1995 is de juiste status inmiddels zichtbaar? Ik hoop het natuurlijk van harte en ik hoop dat je al lekker druk bezig bent rondom je nieuwe huisje.
Laat het ons maar weten. We horen graag van je!