Hoi ik gebruikt mijn internet bijna nooit op mijn telefoon en krijg bericht dat ik aan 80% zit met gebruik nu even wel omdat ik in het ziekenhuis zit te wachten op iemand
80% melding dataverbruik
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hey Therese, goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk even met je meegekeken naar je abonnement. Ik zie dat je een databundel van 1GB hebt. Als je bijna nooit internet gebruikt dan heb je hier misschien wel genoeg aan, maar als er dagen zijn waarop je er wel gebruik van maakt, dan kan ik me voorstellen dat het hard kan gaan.
Vanwege privacy, kan ik niet zien waaraan je de data hebt verbruikt. Je zou dit bij je volgende factuur wel kunnen nakijken, op welke dagen je hoeveel data hebt gebruikt. Dit kun je volgende maand vinden op de factuurspecificatie.
Je zou ook eens kunnen controleren of automatische updates aanstaan op je toestel voor apps, bijvoorbeeld. Misschien zijn er onbewust updates uitgevoerd, waardoor er meer data is verbruikt.
Ik zag dat je nog een paar MB over hebt deze maand. Ik hoop dat dit voldoende is tot je nieuwe bundel, zodat je geen extra kosten hoeft te maken. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar! ![]()
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
