De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb een early renewal gedaan, maar de telefoon bevalt niet. Nu kan ik die nog retouren maar krijg ik dan ook de kosten terug , van de early renewal of raak ik die kwijt?
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon en een tijdelijke simkaart binnen gekregen ( omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd, want ik kom van een andere provider ) en ik lees dat mijn tijdelijke simkaart het gewoon moet doen en ik die kan activeren, maar ik kan hem niet activeren waardoor ik ook geen SMS binnenkrijg en ik kan de klantenservice ook niet bellen Wie kan mij aub helpen?
Hallo,Ik ben geinteresseerd in een plan voor slechts 1 maand met onbeperkt 5G (of 4G) data.Als ik een ‘maandelijks opzegbaar’ plan van Tele2 neem, en ik wil het voor 1 maand, moet ik hem dan gelijk opzeggen op de dag dat ik het aanschaf (gezien de mogelijk opzegtermijn)?Bij KPN is het, als ik het goed lees, zo dat je de ‘eerste maand’ niks aan het plan kan veranderen, dus ondanks ‘maandelijks opzegbaar’ zit je er toch minimaal 2 maanden aan vast. Riekt aan oplichting aangezien ze dat niet erbij vermelden (zie KPN fora). Hoe zit dit bij Tele2?Dank
Goedenavond,Zojuist mezelf buiten mijn telefoon gesloten. Simkaarthouder spoorloos, buiten openingstijden van de telefonische klantenservice én mijn Tele2 geeft een foutmelding als ik naar de correcte pagina probeer te gaan. Is er wellicht nog een manier om mijn pukcode te achterhalen? Op hoop van zege en bij voorbaat dank 😁
Goedemorgen, Vorige maand heb ik een nieuw abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij Tele2. Ik kreeg vlak voordat ik op vakantie ging de melding dat nummerbehoud alleen werkte wanneer je in Nederland was. Ik heb gebeld en dit werd bevestigd. Meteen werd mij aangeboden om het nummerbehoud uit te stellen van 30 mei naar 1 juni. Hier ontving ik netjes een bevestiging van.Helaas zit ik nu sinds 30 mei zonder abonnement. Blijkbaar is mijn oude abonnement alsnog afgesloten en ik kan nog altijd met mijn nieuwe simkaart mijn oude nummer niet gebruiken. Kan iemand mij hierbij helpen want bellen kan ik ook niet meer?Alvast bedankt! Groetjes,Iris
Hi there,I have monthly terminable account now. I found a good offer on Tele2 for a new phone and want to make renewal for it. I am going to take monthly terminable plan again and pay full price for the device. The form says that I have 2 years agreement still. Is at valid in some sense in case of monthly terminable subscription with fully paid mobile? Are there any obligations connected with this phone or it is just like buy the phone in shop around the corner? :)Thanks for answers.
Hoi Tele2,Op 6 april heb ik telefonisch contact gehad met Tele2 met de intentie mijn abonnement zsm stop te zetten en een nieuw abonnement af te sluiten. Verlengen kan alleen mét nummerbehoud, en ik wilde juist graag een nieuw telefoonnummer. Tijdens het telefoongesprek met de medewerker had ik al het idee dat hij niet goed begreep wat ik wilde, en dat blijkt. Ik gaf aan dat ik het niet erg vind om één maand dubbele kosten te betalen; ik zou namelijk mijn oude abbo opzeggen, de laatste factuur betalen, en gelijk telefonisch een nieuwe abbo starten. De medewerker heeft denk ik half geluisterd, want de bestelling van mijn nieuwe abbo hoorde hij luid en duidelijk, maar het opzeggen van de oude is tot mijn verbazing niet gebeurd. Daardoor heb ik een maand extra aan kosten gefactureerd gekregen. Ik ging er van uit dat de factuur van eind april de laatste zou zijn, zoals afgesproken met de medewerker. Daarom ontvang ik de te veel betaalde kosten van de factuur van mei graag retour!Telefoonge
Dag beste gebruikers, ik heb 2 abbonementen bij tele2 lopen, waarvan er 1je eigenlijk niet wordt gebruikt, en de ander nog wel. is het mogelijk om telefoonnummer van sim A naar sim B te krijgen? Dat ze dus eigenlijk omgeruild worden. of is het mogelijk om het telefoonnummer van sim A op sim B te krijgen, en vervolgens mag sim A weg. De situatie is dat sim A abbonement is afgelopen, en sim B loopt nog 2 jaar. Ze overlappen elkaar en het was des tijds dus niet mogelijk om te verlengen met nummerbehoud. ben benieuwd in hoe ver hier de opties zijn.
Hoi, mijn vader heeft net zijn Sim kaart geblokkeerd en heeft de simkaart houder niet meer en ook zijn tele 2 account nog niet geactiveerd. Kunnen jullie ons helpen de puk code te achterhalen? dank!
Bij een andere topic staat vermeld dat een simkaart van telefoon te gebruiken in een mobiele router kan worden afgesloten. Wat is het beste? Welke simkaart adviseren jullie dan te gebruiken voor een mobiele router in Italie voor 3 weken, het liefst onbeperkt internet? Ik heb zelf een Tele2 20.000 MB.
Hoi Heb voor mijn dochter een toestel met abo afgesloten nu had ik naar tele2 gebeld omdat haar nr mee gaatNu zeiden ze vanaf de 27e werkt de nieuwe simkaart want dan verloopt het einde en dat tele2 gebruik mocht maken van de sim van youfone maar vroeg me af hoe het dan zit want op de nieuwe sim heeft ze alles onbeperkt Gaat dat dan ook pas in de 27e? Groetjes Ursula
Sins gister zaterdag 14-5 is mijn sim geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn internet is geblokt. ECHT HEEL FIJN... DANKJEWEL TELE2 DAT JULLIE NIKS VAN JULLIE LATEN HOREN EN DAT IK MIJN WERK NU NIET KON DOEN…Ik zou graag ZSM. mijn simkaart weer gedeblokkeerd zien. Mvg.
Hoe kan het in vredesnaam zo zijn dat wanneer je je startbundel hebt verbruikt, je 1 gb gratis ophaalt via jullie site en deze in nog geen uur kunt verbruiken?! Heb net 4 keer een nieuwe bundel aangevraagd omdat ze op gaan alsof het niks is. Hoe dan?!
Sins gister zaterdag 14-5 is mijn sim geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn internet is geblokt. ECHT HEEL FIJN... DANKJEWEL TELE2 DAT JULLIE NIKS VAN JULLIE LATEN HOREN EN DAT IK MIJN WERK NU NIET KON DOEN… Ik zou graag ZSM. mijn simkaart weer gedeblokkeerd zien. Mvg.
Ik heb zojuist een sim only abonnement gekocht, maar zie net dat ik de verkeerde e-mailadres heb vermeld en nu kan ik geen afspraak maken voor de bezorging van de simkaart. Wat kan ik doen?
Geachte heer/mevrouw, Ik heb mijn simkaart in de mobiel gedaan en probeer het in mijn account te activeren. Telkens krijg ik een foutmelding en lukt het dus niet. Verder dan dit komt ik niet, het abonnement kan ik dus niet activeren. Ik heb een digitaal contract via de mail gekregen, maar kan deze ook nergens opsturen of uploaden. Kunt u mij verder helpen? Ik wil zo snel mogelijk de simkaart activeren.
kan ik nou al wel of niet verlengen? 🧐
Ik wil mijn simkaart activeren die mij opgestuurd is maar als ik die in mijn telefoon zit dan is er geen verbinding, chatten met een medewerker krijg ik wit beeld. kan iemand mij helpen ?
Wij hebben voor vluchtelingen een unlimited abbo aangeschaft maar ook zodat ze gratis kan bellen naar Oekraïne, echter zie ik nu hele hoge kosten bij buiten bundel staan. Hebben andere dit ook? Wordt dit later op 0 gezet?
Ik heb al jaren een maandelijks opzegbaar mobiel abonnement,Ik heb vorige maand mijn abonnement aangepast om wat meer data in de vakantie te hebben. Ik mocht het niet in dezelfde maand terugveranderen.Op 2e dag nieuwe maand dus weer abonnement aangepast (minder belminuten, minder data). Dat ging goed.Vandaag (3e dag van de maand) krijg ik aan eind van de dag ineens een sms "leuk dat je bij ons blijft” en is mijn abonnement ineens verlengd, met een andere databundel en erger nog voor 2 jaar!Leest hier een moderator mee die hier wat mee kan?Ik wil gewoon mijn oude situatie terug. Liefst zonder een half uur bij de klantenservice in de wacht te hangen (wachttijden zijn erg lang op het moment) want dat is een kwart van mijn maandbundel… Dus vandaar eerst in het forum. Wat ook vreemd is, is dat als ik nu de bundel aanpas ik geen korting meer krijg en bij een downgrade van de databundel van 10GB → 5GB i.p.v. 14 euro ineens 22 euro moet gaan betalen. Dat kan toch niet kloppen? Helft van de da
Beste Tele2, Een maand geleden was ik op vakantie in Mexico, daar heb ik mijn simkaart omgewisseld voor een Mexicaanse zodat ik internet had. Helaas ben ik toen mijn eigen simkaart met het omwisselen verloren. Eenmaal thuis heb ik direct via de live chat een nieuwe aangevraagd, dit was op maandag 4 april. Deze simkaart is echter nooit aangekomen dus vroeg ik op zaterdag 9 april om een nieuwe. Een tweede simkaart is ogenschijnlijk naar mij toegestuurd maar ook deze kwam nooit aan. Een derde simkaart is toen de week erna naar me toegestuurd (deze datum weet ik niet meer exact, tussen 13 en 15 april). Je raadt het al, ook deze derde aangevraagde simkaart is nooit in mijn brievenbus terecht gekomen. Elke dag ontvang ik post, maar geen simkaart. Inmiddels was ik al 2,5 weken onbereikbaar en had ik geen internet zonder WiFi.Op vrijdag 22 april heb ik toen met mijn moeders telefoon gebeld (want ik kon zelf natuurlijk niet bellen) met jullie klantenservice wat te doen, maar jullie hadden een s
Beste, Mijn 2 jarig abbonement loopt binnekort af en ik kan verlengen. Nu wil ik dat doen maar ik wil ook graag een nieuw nummer. Is dit mogelijk zonder extra kosten of moet ik dan overstappen? M.v.g
Mijn vraag is tweeledig: Mijn abonnement is vorig jaar verlopen, ik heb het niet actief verlengd. Volgens mij betekent dit dat ik op dit moment een maandelijks opzegbaar abonnement heb, klopt dit? Zo ja kan ik, als ik het goed begrijp, bijvoorbeeld voor 1 maand upgraden naar unlimited, om daarna weer te downgraden naar mijn oude abo. Klopt dit? Bonus vraag: Ik heb een iets goedkoper abo momenteel omdat ik niet actief heb verlengd (een euro goedkoper dan normaal). Als ik voor 1 maand upgrade naar unlimited en dan weer terug ga naar mijn oude abo, verlies ik die korting?
Al tijden kom ik niet meer door een beveiligingsvraag heen die gesteld wordt door de klantenservice. Het betreft de laatste vier cijfers van mijn bankrekening nummer. Ik ga hier niet uitleggen hoe en wat, maar mijn rekeningnummer is de afgelopen jaren meerder keren veranderd. Het bankrekeningnummer dat bij de beveiligingsvraag heb ik al lang niet meer en weet ik ook niet meer. Gevolg is dat nooit meer bij mijn eigen informatie kan komen. Bij bellen klantenservice kunnen zij mij hierdoor nooit helpen. Ik heb werkelijk alle gegevens voor ze, maar niet dat bankrekeningnummer. Ik kom er gewoon niet doorheen. Wat ik ook probeer. Dat is ook de reden dat ik weg ga bij Tele2. Dat is toch te zot voor woorden of ben ik nou gek?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.