beantwoord

Hulp simkaart activeren

  • 10 May 2022
  • 2 reacties
  • 249 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik heb mijn simkaart in de mobiel gedaan en probeer het in mijn account te activeren. Telkens krijg ik een foutmelding en lukt het dus niet. Verder dan dit komt ik niet, het abonnement kan ik dus niet activeren. Ik heb een digitaal contract via de mail gekregen, maar kan deze ook nergens opsturen of uploaden.

 

Kunt u mij verder helpen? Ik wil zo snel mogelijk de simkaart activeren. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 May 2022, 10:29

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Ik neem aan dat u alle stappen in dit topic al heeft geprobeerd:

 

 

Als het dan nog niet lukt kan tele2 de simkaart ook voor je activeren. Het snelst is even bellen of via de chat bot op https://www.tele2.nl/klantenservice#contact (typ in de chatbox ‘medewerker spreken’ in)

Je kunt ook wachten tot er hier in je topic een tele2 forum moderator langs komt, maar dat kan soms even duren.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @D. K. , allereerst supertof dat je deel gaat uitmaken van onze Tele2-familie! 🖤

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat jouw abonnement bij ons op 27 mei 2022 start. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van je huidige simkaart van T-Mobile. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, maar op de 27e kun je je nieuwe simkaart van ons in je toestel stoppen en gebruiken. 

Mocht je nieuwe simkaart dan nog geactiveerd moeten worden, dan kan dit inderdaad met de stappen uit het artikel die @Shilka hierboven heeft neergezet! Anders activeer ik je nieuwe simkaart uiteraard met alle plezier! 💪🏻

Groetjes,

Marciano

Reageer