Ik heb al jaren een maandelijks opzegbaar mobiel abonnement,
Ik heb vorige maand mijn abonnement aangepast om wat meer data in de vakantie te hebben. Ik mocht het niet in dezelfde maand terugveranderen.
Op 2e dag nieuwe maand dus weer abonnement aangepast (minder belminuten, minder data). Dat ging goed.
Vandaag (3e dag van de maand) krijg ik aan eind van de dag ineens een sms "leuk dat je bij ons blijft” en is mijn abonnement ineens verlengd, met een andere databundel en erger nog voor 2 jaar!
Leest hier een moderator mee die hier wat mee kan?
Ik wil gewoon mijn oude situatie terug. Liefst zonder een half uur bij de klantenservice in de wacht te hangen (wachttijden zijn erg lang op het moment) want dat is een kwart van mijn maandbundel… Dus vandaar eerst in het forum.
Wat ook vreemd is, is dat als ik nu de bundel aanpas ik geen korting meer krijg en bij een downgrade van de databundel van 10GB → 5GB i.p.v. 14 euro ineens 22 euro moet gaan betalen. Dat kan toch niet kloppen? Helft van de data voor anderhalf keer de prijs?