Skip to main content

Mijn vraag is tweeledig:

 

  1. Mijn abonnement is vorig jaar verlopen, ik heb het niet actief verlengd. Volgens mij betekent dit dat ik op dit moment een maandelijks opzegbaar abonnement heb, klopt dit?
  2. Zo ja kan ik, als ik het goed begrijp, bijvoorbeeld voor 1 maand upgraden naar unlimited, om daarna weer te downgraden naar mijn oude abo. Klopt dit?

 

Bonus vraag: Ik heb een iets goedkoper abo momenteel omdat ik niet actief heb verlengd (een euro goedkoper dan normaal). Als ik voor 1 maand upgrade naar unlimited en dan weer terug ga naar mijn oude abo, verlies ik die korting?

Antwoord 1: klopt, na contract termijn is een abonnement met in achtneming van 1 maand opzegtermijn stop te zetten.

Antwoord 2: binnen elk abonnement is er bundel vrijheid. Dus je kunt via mijn.tele2.nl je bundel verhogen en voor de maand erna weer verlagen.

Bonus: zolang je niet verlengd blijven de tarieven en voorwaarden van je oude abonnement gelden. Dus ook de daarin aanwezige bundel groottes en bijbehorende prijzen.


Reageer