Skip to main content
beantwoord

Simkaart activeren lukt niet


Ik wil mijn simkaart activeren die mij opgestuurd is maar als ik die in mijn telefoon zit dan is er geen verbinding,  chatten met een medewerker krijg ik wit beeld. kan iemand mij helpen ? 

Beste antwoord door WhTurner

Neb je de tips in

al geprobeerd?

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5501 reacties
  • Antwoord
  • 5 mei 2022

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 5 mei 2022

Ja gedaan 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @Brifaye87 allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie!

Ik kan je 06-nummer nog niet in ons systeem vinden. Kun je eens controleren wanneer het abonnement start?

Stuur me anders even een privebericht met de volgende gegevens:

Ordernummer, geboortedatum, adres + postcode, laatste 4 cijfers van je IBAN en het ICC-nummer van je simkaart. Deze bestaat uit 19 cijfers, dus neem deze nauwkeurig over. Dan kijk ik direct met je mee! 😊