Hoi, mijn vader heeft net zijn Sim kaart geblokkeerd en heeft de simkaart houder niet meer en ook zijn tele 2 account nog niet geactiveerd. Kunnen jullie ons helpen de puk code te achterhalen?
dank!
Dat vergt een 'uitgebreide' security check. Die laat je het snelst morgen via de telefonische klantenservice uitvoeren. Je vader dient zelf (met een andere telefoon) te bellen.
Hey Romy,
Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je vader’s nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met mijn collega’s van de klantenservice, klopt dat?
Wat
Deze bestaat uit de standaard verificatiegegevens, 4 vragen over het abonnement van je pa en een e-mailverificatie. Stuur me even een privebericht met de volgende gegevens van je pa: adres + postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan volgt de rest erna en heeft hij binnen no time z’n pukcode!
Voor meer info kun je dit artikel ook eens doorlezen:
Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.