Beste Tele2,
Een maand geleden was ik op vakantie in Mexico, daar heb ik mijn simkaart omgewisseld voor een Mexicaanse zodat ik internet had. Helaas ben ik toen mijn eigen simkaart met het omwisselen verloren.
Eenmaal thuis heb ik direct via de live chat een nieuwe aangevraagd, dit was op maandag 4 april. Deze simkaart is echter nooit aangekomen dus vroeg ik op zaterdag 9 april om een nieuwe. Een tweede simkaart is ogenschijnlijk naar mij toegestuurd maar ook deze kwam nooit aan. Een derde simkaart is toen de week erna naar me toegestuurd (deze datum weet ik niet meer exact, tussen 13 en 15 april). Je raadt het al, ook deze derde aangevraagde simkaart is nooit in mijn brievenbus terecht gekomen. Elke dag ontvang ik post, maar geen simkaart.
Inmiddels was ik al 2,5 weken onbereikbaar en had ik geen internet zonder WiFi.
Op vrijdag 22 april heb ik toen met mijn moeders telefoon gebeld (want ik kon zelf natuurlijk niet bellen) met jullie klantenservice wat te doen, maar jullie hadden een storing en konden mij niet helpen. Er werd mij verteld dat ik bij de Mediamarkt een simkaart kon halen (dit hoorde ik toen pas voor het eerst!) en dat ben ik toen diezelfde dag nog gaan doen. Bij de Mediamarkt wilde ik hem gelijk laten activeren, maar bij het online inloggen kwam er een error. We gingen ervanuit dat dit te maken had met de storing. Ik wachtte de hele dag maar de storing ging niet voorbij en ik kon online mijn nieuwe simkaart niet activeren. Deze storing is nog steeds gaande en jullie live chat is al dagen uit de lucht.
Ik heb toen op maandag 25 april weer gebeld om te vragen of mijn simkaart telefonisch kon worden geactiveerd, maar omdat ik een simkaart via de Mediamarkt had, was dit blijkbaar niet mogelijk. De man aan de telefoon wilde me een VIERDE(!) simkaart opsturen. Ik zei hem dat dit geen nut had, dat ze niet aankomen, maar hij stond erop en garandeerde me dat het goed zou komen. Nu zijn we drie volle dagen verder en ik heb wederom niks in de bus ontvangen. Je kan je natuurlijk voorstellen dat ik echt ontzettend gefrustreerd ben. Niemand helpt mij correct. Kastje naar de muur. Tig nieuwe simkaarten die nooit aankomen en ik weet niet waar het misgaat want er is nul inzicht (geen track en trace bijvoorbeeld).
Ik wil dat dit wordt opgelost. Ik zit straks een maand zonder simkaart en kan geen gebruik maken van mijn abonnement. Ik ben werkelijk zo vreselijk veel tijd kwijt aan het chatten, bellen, naar de Mediamarkt, nu mailen. Bovendien heb ik een prepaid simkaart moeten aanschaffen om soms toch buitenshuis bereikbaar te zijn maar dit is hartstikke duur!! Ik ben dus ook nog eens extra geld kwijt hierdoor. Ik vind het echt buitengewoon apart dat ik na vier weken nog steeds geen simkaart heb en niemand van Tele2 dit serieus op pikt. Naast dat ik een simkaart wil en wel zo snel mogelijk (en alsjeblieft, stuur me niet een vijfde kaart op.. laat me het ergens ophalen of kom het persoonlijk brengen for all I care) wil ik een vergoeding van zowel mijn abonnement als de kosten die ik heb moeten maken met de prepaid kaart.
Gezien bellen en chatten niet werkt en ik een delivery failure krijg bij klantenservice@tele.nl probeer ik het zo.
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
A. Groen