Simkaart geblokkeerd

  • 15 May 2022
  • 3 reacties
  • 140 x bekeken

Sins gister zaterdag 14-5 is mijn sim geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn internet is geblokt.    ECHT HEEL FIJN... DANKJEWEL TELE2 DAT JULLIE NIKS VAN JULLIE LATEN HOREN EN DAT IK MIJN WERK NU NIET KON DOEN…

Ik zou graag ZSM. mijn simkaart weer gedeblokkeerd zien.

 

Mvg.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Helaas is er in het weekend hier op het forum normaal gesproken geen medewerker van tele2 te vinden.

Als je op https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel “waarom ben ik geblokkeerd?” aanklikt kom je misschien verder, of daar “start je gesprek” aanklikken en dan ‘medewerker spreken’ in de chat typen, dan krijg je met een beetje geluk in het weekend een medewerker aan de lijn.

Via het forum kan ook, maar hier kan het een tijd duren voordat een medewerker je topic oppikt (na het weekend sowieso). Alvast je gegevens goed in je profiel zetten helpt zodat de medewerker je gegevens er dan meteen bij kan zoeken. Maar ik hoop dat het vandaag nog gaat lukken.

 

Ik begrijp de frustratie! , Ben zelf ook een gefrustreerde medeklant 😉

Maar zet je telefoonnummer in je profiel op de juiste plaats, dat is afgeschermd. En haal het weg uit het veld voor telefoontype.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @T.koopstra goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik heb je 06-nummer uit het gedeelte ‘welke mobiele telefoon heb je’ verwijderd. Scherp gezien @WhTurner, bedankt!

Ik zie dat je gelijk al contact hebt gehad met mijn collega’s over de blokkade vanwege gevonden Malware op je toestel en dat na het resetten van je toestel en het installeren van een virusscanner de blokkade weer is opgeheven. Fijn!

@Shilka Ook bedankt voor de hulp.

Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons dan gerust weten. We staan voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne dag! 😊