Tele2 e-mail stopt
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste Tele2 support en forum leden, Verder ben ik prima tevreden over de service van Tele2(mobiel abbo) alleen het inloggen blijft een probleem. Zowel via de app als via de site. Ik blijf in soort van constante loop hangen. Het email adres en wachtwoord wat ik altijd gebruikt heb werkt niet meer als combinatie. Wanneer ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen blijft de pagina hangen of krijg ik een foutmelding dat ik het later nog is moet proberen. Bij een nieuwe activeringsmail aanvragen zegt het systeem dat deze wel verstuurd is maar er komt uiteindelijk niets aan. Hier kom ik dus zelf niet meer in verder. Is eraan jullie kant iets veranderd in de mailserver instelling of dns gegevens afgelopen jaar? Komen de aanvragen van andere @hotmail.com adressen wel aan? Of kan het zijn dat mijn mail om wat voor reden dan ook geblacklist is (wellicht door het te vaak te proberen)? anyway: - Het email adres is juist want de Tele2 ‘nieuwe factuur” mailtjes worden hier wel gewoon naar verstuurd. - Of
Hallo, Ik heb laatst een abonnement aangevraagd bij Tele2 en die zou vandaag ingaan. Echter krijg ik nergens een melding dat hij het zou doen of dat ik überhaupt een werkend abonnement heb (staat letterlijk, geen abonnement gevonden en op de app geen werkend 06-nummer). Wat kan ik doen om dit te verhelpen?
Hi, 28 december 2017 heb ik via tele2 een iPhone X aangeschaft. Na bijna 2 jaar trouwe dienst begaf de face ID het op 17 november van dit jaar, dus binnen de garantie. Dit is op 23 november gemeld bij tele2 en is een reparatieverzoek ingediend. Omdat ik de telefoon ook voor het werk gebruik en geen vervangend toestel kreeg, heb ik even gewacht met opsturen tot ik een nieuwe telefoon had en is de defecte iPhone vorige week opgehaald. De Face ID is inderdaad kapot. Echter zegt men nu dat de garantie verlopen is en zouden de kosten (€650!) voor mij zijn. Men gaat uit van de dag waarop de telefoon bij de reparateur binnen is en niet het moment van melden. Kan iemand dit verhaal verifiëren of heeft iemand iets soortgelijk meegemaakt? Hoor het graag!
Goede dag, sinds kort kan ik niet bellen met Whatsapp met mobiele data naar Wi-Fi of mobiele data maar wel bellen met Wi-Fi naar Wi-Fi. Dit alles na een software update sinds 4 dagen geleden. Hebben jullie een idee wat er scheelt? Op internet waren er personen die hetzelfde probleem hadden maar met een andere telefoon provider (T-Mobile) die konden na een nieuwere software update weer bellen maar dat heb ik ook gedaan maar de euvel blijft!
Hallo, Ik wil graag mijn ingesproken naam verwijderen van mijn voicemail en via 1233 lukt dat maar niet. Ik kan me toch niet voorstellen dat het onmogelijk is om zoiets te verwijderen? Ik zie dat dit probleem al jaren speelt, waarom wordt er dan niet voor gezorgd dat het verwijderd kan worden?
Mijn telefoon is kapot is gegaan maar mijn abonnement waar ik mijn telefoon bij kreeg loopt nog 1,5 jaar. Is het mogelijk om het rest bedrag te betalen en een nieuwe telefoon uit te kiezen of wat zijn de opties en wat is slim?
Helaas is gisteren mijn iPhone 7 gevallen waardoor een flinke barst in het scherm zit. Graag zou ik een nieuwe telefoon willen aanschaffen. Nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om de telefoon + abonnement af te betalen en ik bij Tele2 een nieuw abonnement + telefoon kan aanschaffen. Mijn huidig abonnement loopt nog tot september.
Eindelijk grenzeloos bellen, sms’en en internetten op vakantie! Met Tele2 kon je altijd al zorgeloos genieten binnen Nederland. Maar binnenkort kun je roaming gewoon aan laten staan als je de grens overgaat. Zonder verrassingen als je eenmaal weer thuis bent. Je gebruikelijke belbundel én databundel zijn namelijk vanaf 8 juni 2017 geldig in de hele EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland! Dit grenzeloos goede nieuws geldt voor alle bestaande en nieuwe abonnementen van Tele2. Als je je bundel voor bellen, sms’en en internetten hebt verbruikt terwijl je in het buitenland bent, gelden de normale buiten-de-bundeltarieven van Tele2. Je kunt dan ook een Extra Internetbundel kopen in het buitenland, net zoals nu al in Nederland. Heb je een Unlimited bundel, dan kan je uiteraard helemaal losgaan in Nederland. In de EU heb je dan 6GB per maand. Kijk hier voor meer informatie en de actuele tarieven. Wij wensen iedereen alvast een hele prettige zomervakantie. W
Hallo, Een paar maand geleden heb ik mijn abonnement opgezegd, en hierbij is mijn oude telefoonnummer verloren gegaan. Ik heb de simkaart nog steeds maar wanneer ik deze in de telefoon stop, heb ik geen service, omdat het nummer inactief is gemaakt. Is er een mogelijkheid om mijn nummer weer te activeren? aangezien ik de simkaart nog wel heb.Het is heel erg belangrijk voor me aangezien ik een 2FA security code op dit nummer moet ontvangen om in mijn cloud te komen. Mvg,Dayzoz
Zit al langer bij Tele 2. Nu nieuwe simkaart. Ging eerste dagen goed, nu geregeld geen data, geen sms en kan niet bellen/ gebeld. Heel onhandig. Zit nu ook weer zonder bereik. Alle rekeningen zijn gewoon betaald, ligt niet aan toestel. Staat ook dat ik vanmorgen vroeg al mn dagbundel opgebruikt had ( 5000MB) , maar heb helemaal geen internet, kan alleen online als ik thuis ben en WIFI heb.
Iemand enig idee hoe ik een mms bericht verstuur? Heb de tips van de tele2 site al uitgevoerd maar dat werkte niet.
Ik heb sinds 19-3-2019 ! een A codering staan op een betaling die al lang is in gelost bij Tele2. Ik wil dat deze zsm verwijderd word. Gr. Dennis
Mijn vriend kan alles zien wat ik doe op mijn iphone x, oa : WhatsApp, Line, kortom alle apps. Hoe is dit mogelijk terwijl hij geen toegang tot mijn iphone heeft. Heeft hij via hotspot/wifi mijn iPhone of andere manier gehacked/overgenomen? Graag wat informatie en hulp. Hoe kan ik mijn iphone goed beveiligen. Alvast bedankt.
Beste, Ook wij zijn bezig met een hypotheekaanvraag en ik heb daarom gister het totale openstaande krediet van mijn telefoon afgelost. Hierover keurig een sms-je ontvangen dat alles is betaald. Toen ik vanmiddag aan een medewerkster vroeg hoe lang het duurt voordat het gemeld wordt bij het BKR, zei zij dat dat na de factuur van januari nog 21 dagen!!! duurt, maar ik heb het totale krediet al afgelost. Ook lees ik op het forum dat als je in een keer alles betaald hebt, het maar 5 werkdagen duurt. Als ik nog 6 weken moet wachten is het te laat, dus welke uitleg klopt nou precies? En is het mogelijk om een e-mail te krijgen die aan de bank kan laten zien waarin in staat dat ik verder geen financiële verplichtingen meer bij jullie heb? Groet, Jeroen Boolman
Inmiddels heeft Sony Android 10 al een tijdje beschikbaar gemaakt voor de Xperia 1. Een groot deel is dan ook al geüpdatet. Maar mijn toestel helaas nog niet. Bij Sony geeft men aan dat dit ligt bij de provider, in mijn geval Tele 2. Ik vroeg me dus af wanneer ik de update kan ontvangen.
Wat is de status van de storing? Op pc pagina met ‘sorry’
Soms staat er het woord wifi bij mijn wifi icoon, soms valt dat weg, iemand een idee wat dat betekend? Zie foto
Goedemiddag,ik ben aan het zoeken naar een onbeperkt bundel en heb dus even rondgekeken, maar nu loop ik tegen wat aan. Er staat dat onbeperkt ook echt onbeperkt dient te zijn maar in de specificaties van de unlimited bundel staat dat je tot maximaal 12 gb per maand kan gebruiken? Is deze bundel dan wel echt onbeperkt, kan ik dan niet beter een goedkopere bundel van 20gb per maand nemen..Over de onbeperkt bundel wordt het volgende gezegd:Is Unlimited Data ook echt onbeperkt? Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor gratis extra data. De internetverbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is, of tot 12 uur ‘s nacht dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Maar vervolgens staat er bij deze bundels specificaties dat er maar maximaal 12 GB per
Hi, I’m a new client, and I’m trying to re-send a letter with activation link (a link in the previous email is expired). I continue to receive the same error for a few days: “Het opnieuw versturen van de laatst verstuurde e-mail is niet gelukt door een technische storing. Probeer het a.u.b. later nog een keer.” Can you please assist?
Mijn abonnement is stopgezet 2 weken terug. Is het nog mogelijk om mijn nummer te behouden? Whatsapp werkt namelijk nog wel en zij maken gebruik van je nummer (?). Als mijn nummer niet behouden is, is het dan mogelijk om een hetzelfde nummer uit te kiezen bij een nieuw abonnement?
Ik ben sinds gisteren een nieuwe klant. Nu wil ik mijn simkaart activeren wat via mijntele2 moet. Maar die werkt niet! Via de app staat er steeds onverwachtse fout en via de site blijft de pagina blanco. Wat moet ik hier nu mee? Dit beloofd weinig goeds zo. Ik heb straks buitenshuis gewoon mijn mobiel nodig en dus een werkende simkaart.
Ik wil data bij kopen en moest daarvoor in de app zijn. Ik heb ingelogd in de app krijg ik direct de melding dat er geen actief 06-nummer is maar als ik in de app naar abonnementen ga zie ik mn nummer staan en al de gegevens van mijn telefoon dus weet niet zo goed wat ik moet doen.
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, allereerst iedereen nog een gelukkig en gezond 2020 Nu mijn vraag: Ik ben van KPN naar tele2 overgegaan met nummerbehoud vanaf 27 dec. Dit is allemaal goed gegaan! Nu heb ik de tele2app gedownload en wil ik mijn account activeren maar krijg het niet voor elkaar! De ene keer gebeurt er niks en de andere keer wordt mijn mailadres niet herkent????? Wat doe ik fout???? Lees ook dat ik al een mail had moeten ontvangen met een activatie code? ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes Sterre49