Skip to main content

Hallo,

Ik heb laatst een abonnement aangevraagd bij Tele2 en die zou vandaag ingaan. Echter krijg ik nergens een melding dat hij het zou doen of dat ik überhaupt een werkend abonnement heb (staat letterlijk, geen abonnement gevonden en op de app geen werkend 06-nummer). Wat kan ik doen om dit te verhelpen?

Het snelste is de helpdesk bellen. 


Hi @Kdevreugd, ben je er uitgekomen met de klantenservice? Zou je ons een update willen geven? Anders kijk ik het graag voor je na. 

Groetjes, 

Rox


Het snelste is de helpdesk bellen. 

Waarschijnlijk wel. Maar waarom gaan deze dingen bij Tele2 niet direct goed? Dit is gewoon slechte service en kost je weer tijd om er achteraan te bellen. 


Heb je de simkaart al in een toestel getest? Lijkt me de eerste actie die je doet. Of dien je deze nog te activeren (dan heb je daar bericht van)?