Skip to main content
beantwoord

telefoon kapot, abonnement loopt nog 1,5 jaar

  • 23 januari 2020
  • 1 reactie
  • 5946 x bekeken

Mijn telefoon is kapot is gegaan maar mijn abonnement waar ik mijn telefoon bij kreeg loopt nog 1,5 jaar. Is het mogelijk om het rest bedrag te betalen en een nieuwe telefoon uit te kiezen of wat zijn de opties en wat is slim?

Beste antwoord door eric

Als je een abonnement niet maandelijks opzegbaar hebt gekozen, dan zul je nog 1.5 jaar moeten betalen. Dit afkopen betekend alle nog komende maanden in 1 keer betalen voor toestel en abonnement, niet handig dus.

Je kunt 4 maanden voor het einde verlengen met een nieuw abonnement + toestel wat je dan direct krijgt. Tot die tijd kun je of jouw toestel laten repareren of een andere (2e hands?) kopen.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2020

Als je een abonnement niet maandelijks opzegbaar hebt gekozen, dan zul je nog 1.5 jaar moeten betalen. Dit afkopen betekend alle nog komende maanden in 1 keer betalen voor toestel en abonnement, niet handig dus.

Je kunt 4 maanden voor het einde verlengen met een nieuw abonnement + toestel wat je dan direct krijgt. Tot die tijd kun je of jouw toestel laten repareren of een andere (2e hands?) kopen.