beantwoord

Iphone kapot :(

  • 8 February 2020
  • 3 reacties
  • 225 x bekeken

Beste, op het moment ondervind ik enige problemen met mijn telefoon (iphone x). mijn beeldscherm was al flink gebarsten en ook mijn achterkant is kapot, maar de telefoon opzich werkte naar behoren. Nu pakt de telefoon mijn gezichtsherkenning niet meer, en ook is de touch screen volledig kapot. Het werkt niet, en pakt mijn vinger niet meer, dus kom ik mijn telefoon niet meer in. Nu keek ik dus op mijn rekening en zag dat ik al enige maand(en) niet heb betaald met mijn facturen. Graag verneem ik of ik nog de achterstallige facturen kan betalen, en daarvoor dus eventueel een betalingsregeling kan treffen, en of ik volledig dekkend verzekerd ben bij jullie, ondanks dat ik mijn facturen niet heb betaald

icon

Beste antwoord door eric 8 February 2020, 20:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

 Tele2 verkoopt geen verzekeringen. Je hebt dat mogelijk bij een extern bedrijf afgesloten?

 Tele2 verkoopt geen verzekeringen. Je hebt dat mogelijk bij een extern bedrijf afgesloten?

Ik heb niks afgesloten. ik heb alleen een abonnement afgesloten, en door problemen niet kunnen betalen, en nu is hij kapot.. 

Reputatie 7
Badge +12

Schade die door jezelf is veroorzaakt valt nooit onder de garantie. Je kunt het toestel wel laten repareren. Het is inderdaad zo ie zo handig om openstaande facturen te betalen voordat je wordt afgesloten en de facturen naar een incasso bureu gaan. 

Mocht dit toch gebeuren kun je jouw toestel ook direct bij Apple laten repareren, maar dan blijft je simkaart afgesloten totdat alle facturen betaald zijn.