Beste Tele2 support en forum leden,
Verder ben ik prima tevreden over de service van Tele2(mobiel abbo) alleen het inloggen blijft een probleem. Zowel via de app als via de site. Ik blijf in soort van constante loop hangen. Het email adres en wachtwoord wat ik altijd gebruikt heb werkt niet meer als combinatie. Wanneer ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen blijft de pagina hangen of krijg ik een foutmelding dat ik het later nog is moet proberen. Bij een nieuwe activeringsmail aanvragen zegt het systeem dat deze wel verstuurd is maar er komt uiteindelijk niets aan.
Hier kom ik dus zelf niet meer in verder. Is eraan jullie kant iets veranderd in de mailserver instelling of dns gegevens afgelopen jaar? Komen de aanvragen van andere @hotmail.com adressen wel aan? Of kan het zijn dat mijn mail om wat voor reden dan ook geblacklist is (wellicht door het te vaak te proberen)?
anyway:
- Het email adres is juist want de Tele2 ‘nieuwe factuur” mailtjes worden hier wel gewoon naar verstuurd.
- Of het wachtwoord nog klopt weet ik niet meer zeker. Ik vertrouw op m’n iPhone’s wachtwoord data aangezien ik de app in het verleden wel is gebruikt hebt.
- De cache leeg gooien, andere browsers (Safari, Chrome en Firefox) of via een Incognito browser werkt ook niet.
Ik zie dat er meerdere klanten dit probleem hebben. Wordt het niet is tijd dat dit opgelost gaat worden?