Goedemiddag,
ik ben aan het zoeken naar een onbeperkt bundel en heb dus even rondgekeken, maar nu loop ik tegen wat aan. Er staat dat onbeperkt ook echt onbeperkt dient te zijn maar in de specificaties van de unlimited bundel staat dat je tot maximaal 12 gb per maand kan gebruiken? Is deze bundel dan wel echt onbeperkt, kan ik dan niet beter een goedkopere bundel van 20gb per maand nemen..
Over de onbeperkt bundel wordt het volgende gezegd:
Is Unlimited Data ook echt onbeperkt? Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor gratis extra data. De internetverbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is, of tot 12 uur ‘s nacht dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
Maar vervolgens staat er bij deze bundels specificaties dat er maar maximaal 12 GB per maand gebruikt kan worden:
Internet
Voor het gebruik van internet in de EU geldt:
- Je kunt maximaal 12GB per maand gebruiken. Wanneer je dit limiet bereikt kun je blijven internetten. Je betaalt dan € 0,005 per MB
Ik ben opzoek naar verduidelijking, of dat unlimited in feite maar gewoon 12 GB is.
Met vriendelijke groet,
Casper