Skip to main content
beantwoord

Kan niet inoggen op MijnTELE2 (zowel PC als App)

  • 18 december 2019
  • 5 reacties
  • 343 x bekeken

Wat is de status van de storing? Op pc pagina met ‘sorry’ 

Beste antwoord door pipodeclown

Je gebruikt niet toevallig een hoofdletter in je gebruikersnaam? Zo ja, probeer dan eens je gebruikersnaam in kleine letters.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Stadelmr
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 19 december 2019

Zijn er nog meer mensen met dit probleem. Ook ik kom niet meer via de app of via de pc op mijntele2. Foutmelding is gelijk.


WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 5503 reacties
  • 19 december 2019

Is dit voor het deel Mobiel?

Voor Internet/TV kan ik gewoon inloggen.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2019

Je gebruikt niet toevallig een hoofdletter in je gebruikersnaam? Zo ja, probeer dan eens je gebruikersnaam in kleine letters.


@Lex1959 @Stadelmr Is het gelukt om in te loggen met de tip van @pipodeclown? Het is mogelijk noodzakelijk je tijdelijke internet bestanden/cookies te verwijderen voordat je opnieuw kan inloggen.

Ik hoor het graag
 


Bij gebrek aan een reactie ga ik het topic nu sluiten