De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb laatst mijn abbonnement verlengt bij Tele2 met een iPhone 11 pro max. Op de website van tele2 stond dat het toestel dual sim zou zijn, dus ben ik er met goede verwachtingen de telefoon gaan bestellen. Ik zou dan graag mijn prive sim (tele2) en zakelijke sim (Vodafone) willen gebruiken. Eenmaal aangekomen blijkt het toestel helaas niet 2 simkaarten aan te kunnen: er past er maar 1 in. Toen ik hier achter kwam ben ik op onderzoek uit gegaan en heb ik ondervonden dat de iPhones alleen in China 2 fysieke simkaarten aankunnen. In de rest van de wereld werken ze met een zogeheten sim kaart en eSim combinatie. Ik zag dat Tele2 nog niet een eSim aanbiedt. Zijn hier wel plannen voor in de nabije toekomst? Ik baal ondertussen toch wel redelijk, aangezien ik nu altijd 2 telefoons bij mij moet hebben tijdens kantooruren.
Esim is beschikbaar voor tmobile. geld dit dan ook voor tele2 abbo’s aangezien tele2 is overgenomen door tmobile?
Iemand in de afgelopen weken ervaring met de levertijd van de Iphone XS 64gb gold? Er is 4+ weken aangegeven en ik krijg nu na 4 weken binnen dat de telefoon er deze week nog niet is. Klantenservice kon me ook niks vertellen dus ben benieuwd naar iemand die recent ook een lange wachttijd heeft gehad.
Krijg net bericht dat er geld berekend word voor buiten bundel kosten, ik kan niet zien wat of van wie. Het blijft nu oplopen hoe kan ik dit stoppen? Telefonisch en per app zijn jullie niet te bereiken? Stop er per direct mee
Beste Tele2, ik zit nu ongeveer een jaar bij jullie na een hele poos bij T-Mobile gezeten te hebben. En het viel me gelijk al op maar het begint nu toch wel te knagen bij me. Mijn vraag is waarom ik met vol bereik maar maximaal 20/25 mbps upload haal? (En met 2 of 3 streepjes max 10) Hier voor bij T-Mobile haalde ik minimaal 80 a 90 mbps. Kunnen jullie mij vertellen waarom bij Tele2 zo relatief laag is? Nou het is prima voor mobiel internet, maar ben toch wel benieuwd waarom het zo veel scheelt met andere providers die veel hogere snelheid halen. Zelfs mijn ISDN lijn thuis is sneller. Met vriendelijke groet, Danny Vogelzang
Hi ik heb een vraagje. Ik ervaar al een paar maanden dat ik mensen niet kan bellen. Ik krijg de melding: The number you have dialed is not in use. Dit gebeurt 8/10 keer als ik iemand moet bellen. Ik vraag me af waar dit probleem vandaan komt? Ligt dit bij de provider of is dit een probleem van mijn iPhone (6s)? Voorheen hielp het nog wel eens om opnieuw op te starten of vliegmodus aan/uit te zetten, maar nu niet meer..
Hoi, ik word heel vaak snachts gebeld door een anoniem nummer, ik hoor dan een jongen rare geluiden maken. Ik wil graag achter komen wie dit is? Kan dit?
Ik kan al een hele poos niet meer inloggen via de MijnTele2 app. De app geeft de melding dat mijn wachtwoord incorrect is. Vervolgens probeer ik mijn wachtwoord te resetten, maar ik ontvang geen mail van Tele2 (ook niet bij spam) waarmee ik dat kan doen en kan dus nog steeds niet inloggen in de app.
Ik krijg steeds vaker telefoontjes uit Tunesie en Algarije. Omdat mijn sociale netwerk binnen deze landen redelijk beperkt is zou ik graag deze landcodes volledig willen blokkeren. hoe doe ik dit?
Beste Tele2, Ik ben nieuw lid bij Tele2, en vanaf vandaag (9.30 uur) gaat mijn abonnement van start. Hiervoor moet ik mijn simkaart activeren. Na een nieuwe activatiemail heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingesteld. Echter: dit wachtwoord blijkt ineens niet meer te kloppen en ik kan geen nieuwe mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Hierdoor kom ik dus geen stap verder. Ook kan ik geen activatiemail meer ontvangen, om te proberen of de activatie gelukt is? Allemaal erg onhandig. Groet, Renate
Hallo Tele2, Als iemand mij probeerd te bellen dan krijgen zij op dit moment niks te horen, totdat ze plotseling mijn voicemail horen(telefoon gaat niet over bij mij en ook niet bij degene die mij belt) Ik zie geen gemiste oproepen, enkel dat ik een nieuwe voicemail heb. De telefoon heb ik uit en aan gezet en alle belinstellingen nagekeken, dit lijkt allemaal in orde. Hebben jullie een idee wat er aan de hand is en hoe we dit op kunnen lossen?
Goedemiddag, Mijn vriendin heeft al poosje een iphone 8 met abonnement bij tele2, aan het begin liep die afentoe vast maar niet echt storend. Sinds een half jaar ongeveer gebeurt het heel veel op één dag, het scherm blijft dan vast staan voor een paar minuten. Ze heeft hem al 2x opgestuurd waaruit bleek dat er een software fout in zat, ze hebben toen een vervangend toestel aangeboden, maar die doet eigenlijk precies het zelfde, wat ons er aan doet denken dat het gewoon de zelfde telefoon is. Bij de tweede keer opsturen ging het eigenlijk precies het zelfde, weer een vervangend toestel die dezelfde probelemen geeft. Nu betaald ze eigenlijk al meer dan een jaar voor een toestel wat niet functioneerd zoals het hoort. Al meerdere keren telefonisch contact gehad met tele2, waarbij ze aangeven dat ze hem alleen op kunnen sturen, terwijl dit wat blijkt gewoon totaal niks opleverd en keer op keer gewoon het zelfde toestel terug sturen. Wat kan een oplossing zijn? Met vriendelijke groet
Ik heb een Motorola One Action en heb wifi bellen en 4G aan staan. Echter zie ik soms wel maar meestal niet op de statusbalk het tekentje voor wifi bellen staan. En dat is de ene keer thuis en de andere keer op het werk. Is dus geen touw aan vast te knopen. Android 10 en alle updates zijn geïnstalleerd. Heeft iemand er een verklaring voor?
Wysłane ze smartfona w T-Mobile, sieci największych możliwości. Dit bericht word onder elke mail er ondergeplakt, en de ontvanger ziet dit ook. Hoe kom ik hier van af ?
Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn Galaxy s10. Bij het openen van veel apps krijg ik vaak de foutmelding: (naam van de app) stopt steeds. Ik kan de app vervolgens pas openen als ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart. Daarnaast gebeurt het vaak dat mijn telefoon uit zichzelf opnieuw opstart, erg vervelend als ik bijvoorbeeld een filmpje kijk of aan het surfen ben. Verder heb ik het probleem dat ik mijn telefoon niet kan updaten, dan krijg ik een foutmelding (zie afbeelding). Ik heb mijn telefoon al een keer helemaal gereset naar de fabrieksinstelling maar de problemen blijven. Wat kan ik doen?
ik heeft een 2de abbo voor mijn dochter op mijn naam,maar nu wilde ik een 2de account aanmaken voor mijn dochter nu heb ik een 2de aangemaakt en nu kan mijn dochter haar eigen gebruik inzien alleen staat bij daar de dagen van mijn en ook mijn rekkening en niet de nieuwe van haar.
Telkens als ik de app open geeft hij dit aan (zie foto). De app werkt prima maar door dat dit in beeld staat kan ik meer als de helft van het scherm niet zien.
Ik heb sinds een aantal weken de iPhone 11 en het valt mij op dat deze een stuk trager is dan mijn vorige iPhone 7 Plus. Heb ook zéér vaak maar 1 streepje bereik. Wellicht een foute instelling in de telefoon?Kan iemand mij misschien helpen? Heb de telefoon al aantal keer gereset, mag niet baten.Ik vind het erg vervelend.Groet, Eric
ken je de iphone 11 ook gebruiken buiten europa
Wanneer ik inlog op mijn tele2 dan staat er een melding bij verbruik: 'Het verbruik kan niet geladen worden Probeer het later nog een keer', en bij facturen staat dit ook. Het lijkt erop dat mijn abonnement niet is gekoppeld aan mijn 'Mijn Tele2' account en dus heb ik geen inzicht in mijn verbruik etc. Hoe kan ik mijn abonnement koppelen aan het account dat aan mijn e-mail adres is gekoppeld?
Ik heb sinds kort een unlimited abonnement bij Tele2, alleen wil ik op de app inloggen om te kijken hoeveel GB ik per dag verbruik, alleen ben ik vergeten met welke mail ik dat nieuwe abonnement besteld heb waardoor ik niet kan inloggen op de app. Wie heeft enig idee wat ik moet doen?
Ik heb een digitale kopie nodig van mijn aankoopbewijs. kan ik die nog online krijgen?
Deze nummers zijn oplichters kijk uit niet terug bellen 33640002207 33640002183 33640002406 33640002344 33821780548
Hallo, Ik heb een hele simpele vraag, maar daarop kom ik nergens een antwoord van tele2 tegen. In de voorwaarden staat het niet concreet benoemd of uitgesloten, en hier zie ik enkel topics van 2 jaar oud waarin tele2 of met vage antwoorden komt en een topic sluit, of "snel" met een antwoord hoopt te komen. (dat er twee jaar later nog niet is ) Hierbij dus nogmaals de vraag, waarbij ik graag, voor de zekerheid en omdat dat juridisch sterker staat, (ook) een antwoord ontvang van een tele2 medewerker. Mijn vraag is of het is toegestaan om je telefoon met unlimited abonnement te gebruiken als hotspot voor een computer/laptop, en of daar nog beperkingen (aantal apparaten/snelheid/data) aan zitten? Ik snap dat het langzamer is als normaal internet en dat ik geen internet heb als ik niet thuis ben enzo, maar dat maakt me allemaal niets uit. Ik wil vooral voorkomen dat ik nu overstap naar tele2 en over een tijdje gezeur krijg omdat ik "misbruik maak" of over de FUP zit.
Hi! Ik heb twee accounts op één e-mail adres staan, maar ik kom steeds alleen maar bij één account in de Tele2 app. Hoe kan ik over het andere account komen te beschikken?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.