Skip to main content
Antwoord

wachtwoord wijzigen

  • March 17, 2020
  • 3 reacties
  • 334 x bekeken

renatevdkooij

Beste Tele2,

 

Ik ben nieuw lid bij Tele2, en vanaf vandaag (9.30 uur) gaat mijn abonnement van start. Hiervoor moet ik mijn simkaart activeren. Na een nieuwe activatiemail heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingesteld. Echter: dit wachtwoord blijkt ineens niet meer te kloppen en ik kan geen nieuwe mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Hierdoor kom ik dus geen stap verder.

Ook kan ik geen activatiemail meer ontvangen, om te proberen of de activatie gelukt is?

Allemaal erg onhandig.

 

Groet, Renate

Beste antwoord door renatevdkooij

Hi @renatevdkooij, tof dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je helpen om dit op te lossen. :muscle_tone4:  Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig van jou:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen duik ik direct in het systeem om het uit te zoeken! 

Groetjes, 

Rox

Inmiddels telefonisch contact gehad met een collega van jou. Bedankt voor je bericht!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • March 17, 2020

Hi @renatevdkooij, tof dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je helpen om dit op te lossen. :muscle_tone4:  Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig van jou:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen duik ik direct in het systeem om het uit te zoeken! 

Groetjes, 

Rox


renatevdkooij
  • Auteur
  • Durft te posten
  • Antwoord
  • March 17, 2020

Hi @renatevdkooij, tof dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je helpen om dit op te lossen. :muscle_tone4:  Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig van jou:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen duik ik direct in het systeem om het uit te zoeken! 

Groetjes, 

Rox

Inmiddels telefonisch contact gehad met een collega van jou. Bedankt voor je bericht!


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • March 20, 2020

@renatevdkooij, top dat het is gefixt! :muscle_tone4: