Skip to main content

Ik kan al een hele poos niet meer inloggen via de MijnTele2 app. De app geeft de melding dat mijn wachtwoord incorrect is. Vervolgens probeer ik mijn wachtwoord te resetten, maar ik ontvang geen mail van Tele2 (ook niet bij spam) waarmee ik dat kan doen en kan dus nog steeds niet inloggen in de app.

Hi @Ilona00, welkom op onze community! Ik ga je helpen zodat je weer optimaal gebruik kunt maken van de app. Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en staat de nieuwste software-update al op jouw toestel? Vaak help dit weer om de app te kunnen gebruiken. 

Anders kijk ik voor jou in het systeem of jouw emailadres goed staat. Je kan mij dan een privébericht sturen met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens van jou nodig:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Groetjes, 

Rox


Hallo, ik heb op dit moment het zelfde probleem. Zou je me hier aub mee kunnen helpen?

Groetjes,

Sim


@Simkampkes 

Om te voorkomen dar vragen en antwoorden door elkaar lopen, vragen de moderatoren om een eigen topic aan te maken.