De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
3 dagen geleden kreeg ik te zien dat er “geen service” boven in me scherm stond. Ik kan geen berichten krijgen en ook niet gebeld worden. Ik heb vandaag een nieuwe simkaart ontvangen dus ik probeerde die te activeren maar het lukt niet omdat er geen berichten binnenkomen. Heeft iemand een oplossing dan hoor ik het graag.
Hallo Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren, kunnen jullie dat down aub.
In mei 2020 heb ik de sim-only van mijn moeder opgezegd (stond op mijn naam). Heb toen netjes een bevestigingsmail gekregen, maar nog steeds wordt iedere maand bovenop mijn eigen abonnement geld afgeschreven. Kunnen jullie hier naar kijken? E-mail van 6 mei 2020: Bevestiging opzeggen Tele2-abonnement Beste meneer (..),We hebben je aanvraag ontvangen om je mobiele abonnement met nummer 06-xxxxxx76 op te zeggen. Jammer dat je weggaat! Natuurlijk zorgen we ervoor dat alles netjes wordt afgerond.Het duurt maximaal 10 werkdagen voordat je opzegging is verwerkt. Het kan zijn dat we nog vragen voor je hebben, dan bellen we je op. Dat doen we met een afgeschermd nummer.EindfactuurKort na de einddatum van je contract ontvang je van ons nog de eindfactuur. Als je nog vragen hebt over deze factuur of over je opzegging, check dan deze pagina.Heb je spijt? Neem dan contact op via 020-7544465 (normaal tarief). Want je kunt altijd weer terugkomen.We houden contact.Tele2
Damn tele2... Wtf maken jullie me nou dan? Net mn abbo verlengt met 2 jaar.. Kan ik niet meer netflixen zoals ik gewend ben! Echt een slechte keus om met T-Mobile in zee te gaan.. Had zelf 7 jaar geleden na 3x ellende t-mobile voor altijd afgezworen.. Heb jullie altijd aangeraden aan vrienden (beste keus zowiezo), Maar nu raad ik jullie af!! Zit je dan met je abbo die in maart in gaat en je sinds begin 2021 alleen maar ellende hebt ervaren.. Ben ik nu &(€+-"+#7 verplicht om internet-thuis aan te schaffen?! Niet iedereen heeft deze mogelijkheid... Jullie krijgen een halve ster van me. Slechtste keus éver!! En dat zeg ik niet snel!!
Er staan 2 mobiele nummers op mijn naam bij tele2. Voorheen kon ik makkelijk switchen van abonnement op de site van tele2. Dat lukt nu niet meer. Is er een andere manier om de gegevens van het andere mobiele nummer in te zien?
Ik kan sinds 3 dagen niet internetten, bellen en sms'en. Jullie stuurde uit jullie zelf een nieuwe sim kaart. Deze kan ik nu niet activeren omdat ik geen sms code kan ontvangen, met beiden (oud en nieuw) simkaarten niet. Bellen naar de klantenservice kan dus ook niet, want geen service. Kunnen jullie mij helpen? Door de website word ik elke keer terug gestuurd naar de activeerpagina waar ik niks aan heb.
Hallo alemaal! Ik heb twee contracten voor twee mobiele nummers en vroeger kreeg ik één factuur voor ze allebei. Nu moet ik twee verschillende accounts hebben en twee verschillende facturen downloaden en apart betalen, wat ik niet leuk vind.Is het nog steeds een oude manier all-in-one factuur hebben?Bedankt!
heb een nieuwe simkaart ontvangen (vanwege 4g), en geprobeerd deze te activeren via mijn tele2 website maar deze kan schijnbaar niet geactiveert worden (want geen sms ontvangen)op de 4g mobiel zelf wordt “geen service” mededeling getoond iemand een idee?
Beste, Ik zag dat dit probleem al vaker aangekaart is en iets van doen lijkt te hebben met het nieuwe netwerk waarop recentelijk is overgestapt, veel van deze topics zijn echter al van een maand of twee geleden. Vandaar dat ik het nog een keer probeer. Mijn probleem: ik ontvang van mijn zorgverzekeraar momenteel geen verificatie-sms meer. Op een ander nummer kan ik deze wel ontvangen, maar bij mijn eigen nummer gaat het niet. Al meerdere malen met zowel Tele2 als mijn verzekeraar aan de lijn gehangen en er wordt naar elkaar gewezen. Verzekeraar geeft aan dat de sms'jes wel verstuurd zijn en Tele2 geeft aan dat er geen blokkades zichtbaar zijn in hun systeem. Aan mijn telefoon ligt het niet, want de berichten komen wel aan op een andere simkaart in dezelfde telefoon. Van andere diensten dan mijn zorgverzekeraar kan ik berichten wel ontvangen. Zorgverzekeraar komt niet verder dan telefoon opnieuw opstarten, maar die stap ben ik nu wel voorbij. Andere topics leken ofwel om net andere prob
Is al opgelost, bedankt
Hoi, Ik heb na mijn verhuizing heel slecht bereik, zowel bellen als internet. Doorgaans 0 streepjes en hij wisselt een beetje tussen 4g en "E" of iets van "H" oid. Ik ben van het platte land naar een stad verhuisd, dus vermoed dat het niet aan de locatie ligt. Nu in de trein heb ik volle mep 4 streepjes en 4g+.. Maar in m'n huis dus niet :(( Iemand een idee? Ik heb de laatste software op mijn telefoon (Samsung S8) en meerdere keren de tel gereset. Ik las dat een nieuwe simkaart in veel gevallen een oplossing is, maar gezien het feit dat ik op andere plekken wel degelijk bereik heb twijfel ik daaraan. Alvast bedankt voor de reactie!! 🙏🏼
Hoi,Eerder vandaag zoals wel eens vaker 24 uurs abbo à 3,00 aangeschaft. Er staat nu iets niet goed in jullie app want ipv 24 uur unlimited data, krijg ik maar 100 mb waar ik natuurlijk supersnel doorheen ben gegaan. Ik heb het nogmaals geprobeerd omdat ik dacht dat het aan mij lag, maar weer hetzelfde verhaal. Nu als tussenoplossing maar een unlimited data abbo aangeschaft, maar ik zie de kosten wel graag terug!! Jullie klantenservice kan ik met 22 wachtenden in de rij niet bereiken. Hoor graag!
Ik heb mijn abonnement 15dagen geleden geannuleerd, ik begreep dat ik binnen 14dagen mijn geld zou ontvangen ik heb alleen nog niks binnen.
Hoi, ik krijg geen sms-verificatie meer binnen van enkele sites… Enig idee waar dit door komt?
De overstap naar een 4G netwerk is al een aantal keer uitgesteld voor mij. Nu lijkt de oversrap gemaakt te zijn zonder waarschuwing. Nu heb ik al sinds het weekend de melding "Sim 1 niet geregistreerd". Ik heb een klein aantal posts gelezen hier en heb een aantal dingen geprobeerd:- Telefoon opnieuw opstarten;- Wat informatie aanpassen bij de APN;- SIM kaart in slot 2 stoppen (je weet maar nooit)Nu heb ik maar een nieuwe SIM aangevraagd, maar ik kan nu dus even niet bellen naar de klantenservice. Hopelijk biedt het forum de oplossing!
10 dagen na het annulering van de abonnement bij AMP maar nog steeds ondanks tientallen berichten en gesprekken niet bevestigd door Tele2 per mail en natuurlijk geen geld terug gestort! Behalve afwachten en geduld hoor ik niets van klantenservice, zo jammer en spijtig om opnieuw Tele2 te kiezen.Claudia van klantenservice beloofde me om terug bellen om te zeker zijn over de bevestiging maar ook niets meer van haar gehoord!
Ik voel me inmiddels erg boos en ontevreden over jullie service. Ik heb mijn abbonnement verlengt op Dinsdag 22 december 2020, bijna een MAAND geleden.De bestelling is echter diezelfde dag nog geannuleerd.In het begin wachtte ik af tot ik mijn geld terug had, maar ik hoorde maar niks (geen bevestiging). Toen ik jullie had gebeld kon het 14 dagen duren, welke ik vervolgens heb afgewacht. Na deze 14 dagen heb ik wederom gebeld waar mijn geld blijft. Er werd mij toen verteld dat er een terugstort verzoek is aangemaakt, en dat het nogmaals tot 14 dagen kan duren voordat ik het terug heb. Inmiddels zijn we weer bijna 14 dagen verder en begin ik echt mijn geduld te verliezen. De aanbetaling van 320 is best veel geld en ik moet ook gewoon mijn rekeningen betalen (mijn abonnement is inmiddels alsnog verlengd dus ik heb nu dubbel betaald). Betalen kan binnen enkele seconden, maar terug storten blijkt een eindeloos langzaam en stroef proces te zijn waarbij je ook nog niet eens op de hoogte wordt
Ik heb al sinds gisteren 'geen service’. Mobiele netwerk is niet te vinden. Ik kan dus niet bellen en men kan mij niet bellen. Ik zou dus van de week overgezet worden naar het betere 4G-netwerk en een update krijgen .Dit is in het verleden al meerdere keren uitgesteld.Nadat jullie mij zouden hebben overgezet, zou ik in de loop van de dag een mail met een link naar de nieuwe MijnTele2 app krijgen. Maar dit heb ik niet ontvangen. Ik kan nu niet meer inloggen in de oude app.Ook heb ik geen post ontvangen van jullie.Ik weet niet wat er mis is.Zouden jullie mij aub kunnen helpen, want niet bereikbaar zijn is heel erg vervelend.
Hoi Tele2! Na het forum afgestruind te hebben op zoek naar informatie over de E-sim wil ik graag weten of jullie enig idee hebben of deze bij jullie beschikbaar worden gemaakt en zo ja wanneer.
Sinds gisteren heb ik helaas geen mobiel netwerk meer. Daardoor kan ik niet langer bellen, sms'en en internetten met mijn telefoon (behalve via wifi natuurlijk). Zelf vermoed ik dat het verdwenen signaal verband houdt met het overzetten naar het nieuwe netwerk, dat voor deze week is aangekondigd.Ik heb geprobeerd contact op te nemen via de Live Chat, maar daar is helaas geen medewerker beschikbaar. De telefonisch klantenservice kan ik ook niet bereiken, omdat ik geen ander werkend nummer voorhanden heb.Kan iemand van Tele 2 mij met deze vraag helpen?
Afgelopen week heb ik een iPhone 11 besteld. Er zit een levertijd op. Ik heb besloten om de bestelling te annuleren. Echter zie ik in de ontvangen mail met bevestiging geen mogelijkheid tot annuleren. Graag wil ik dit wel annuleren.
Hallo ik heb perongeluk op een advertentie geklikt en ik deed verder niks en vervolgens krijg ik een sms waarin staat dat ik een eenmalige betaling van €12 heb gedaan. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en dit was ook niet mijn bedoeling. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Hallo,Sinds gister 16 januari heb ik vanaf 10 uur in de ochtend al geen bereik meer op service. Geeft continu aan geen netwerk. Ik heb alleen internet via WiFi momenteel maar kan geen telefoon of sms ontvangen.. Heel erg vervelend aangezien ik op een belangrijk telefoontje wacht en ik dus nu niet bereikbaar ben. Ik las dat er vanochtend/ vanmiddag op allestoringen.nl in meerdere gebieden een storing werd aangekaart echter sinds nu geeft die geen mogelijke storingen aan. ik heb afgelopen maanden geregeld mails gekregen dat ik over zou stappen op een ander netwerk maar dit werd telkens uitgesteld.. Nu afgelopen week rond 13 januari kreeg ik wederom een mail dat deze week overgestapt werd naar nieuwe netwerk maar had geen nieuwe sms’jes ontvangen zoals afgelopen weken als het zou gebeuren en uiteindelijk werd uitgesteld.Mijn telefoon moest dag en nacht aan staan in die periode dat netwerk ongezet werd echter nergens was bekend wanneer. Nu is gisterochtend ergens rond 10u mijn telefoon he
Ik heb mijn abbonement verlengt en een nieuwe mobiel gekozen. Nu heb ik de eenmalige betaling betaald maar heb ik er verder geen mail over gekregen van hoe en wat. Is dat normaal dat je het even duurt voor je wat terug krijgt?
Ik heb een vraag zou iemand mijn telefoonnummer alsnog goed kunnen instellen.ik ben van hollandsnieuwe overgestapt naar tele2 met nummerbehoud nu blijkt dat ik niet bereikbaar ben door mensen die via hollandsnieuwe bellen (en volgens mij ook mensen via vodafone) daar kwam ik achter omdat mijn dochter hollandsnieuwe heeft.Nu blijkt dat als ik de oude simkaart in een telefoon doe dat dan het nummer overgaat op deze telefoon maar alleen als mijn dochter mij probeert te bellen (zij heeft dus hollandsnieuwe waarschijnlijk ook iemand met vodafone) bel ik via andere provider of huis telefoon komt hij wel op de sim van tele2 binnen en ik kan ook gewoon bellen en internet werkt goed ook sms ontvang ik gewoon.Nu is mij verteld dat er iets niet goed gegaan zou zijn met met het overzetten van mijn nummer naar tele2Hierbij hoop ik dat er iemand is die dat voor mij in orde kan makenAlvast bedanktLouis
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.